نظارت بهداشتی بر یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن فرآورده خام دامی در اسفراین
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
شناسه : 53361

 در ۱۱ ماه امسال ناظرین بهداشتی شبکه دامپزشکی اسفراین بر چرخه عرضه و توزیع یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۹۸۱ کیلوگرم انواع گوشت قرمز و سفید نظارت بهداشتی داشته است. این مقدار فرآورده خام دامی که شامل انواع گوشت مرغ تازه و منجمد، گوشت گاو و گوساله، گوسفند تازه، منجمد، ماهی خوراکی و گوشت […]

پ
پ


 در ۱۱ ماه امسال ناظرین بهداشتی شبکه دامپزشکی اسفراین بر چرخه عرضه و توزیع یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۹۸۱ کیلوگرم انواع گوشت قرمز و سفید نظارت بهداشتی داشته است.

این مقدار فرآورده خام دامی که شامل انواع گوشت مرغ تازه و منجمد، گوشت گاو و گوساله، گوسفند تازه، منجمد، ماهی خوراکی و گوشت بوقلمون می‌باشد، از سوی خودرو‌های سردخانه دار ویژه حمل از سایر شهرستان‌ها و استان‌های کشور به مقصد شهرستان اسفراین حمل شده و قبل از توزیع در فروشگاه‌ها و مراکز عرضه، توسط بازرسین بهداشتی دامپزشکی مورد بازدید قرار می‌گیرد.

از این مقدار حدود ۳۶ هزار کیلوگرم از سایر استان‌ها مانند استان تهران، گلستان، البرز و خراسان رضوی و مقدار یک هزار و ۶۰۰ تن از شهرستان‌های داخل استان شامل بجنورد و شیروان به این شهرستان حمل شده اند.

شبکه دامپزشکی اسفراین از همشهریان درخواست دارد فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.