متصدیان انتخابات در دماوند از شرکت در مجالس تبلیغاتی پرهیز کنند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
شناسه : 52594

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی صبح دوشنبه در نشست آموزشی کاربران شعب اخذ رأی دماوند طی سخنانی انتخابات ۱۱ اسفند را مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور دانست و گفت: برنامه ریزی ها در ستادهای انتخابات با چهار محور مورد تاکید رهبر معظم انقلاب همچون سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری باشد. وی فراهم سازی زمینه […]

پ
پ


به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی صبح دوشنبه در نشست آموزشی کاربران شعب اخذ رأی دماوند طی سخنانی انتخابات ۱۱ اسفند را مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور دانست و گفت: برنامه ریزی ها در ستادهای انتخابات با چهار محور مورد تاکید رهبر معظم انقلاب همچون سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری باشد.

وی فراهم سازی زمینه اعتماد در قبل و روند انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اینکه شما جزئی از دست اندرکاران انتخابات هستید، لازم است از همراهی نامزدها و یا شرکت در مجالس تبلیغاتی آنان جدا پرهیز کنید و هیچگونه موضع گیری به نفع یا علیه نامزدی نداشته باشید.

فرماندار دماوند ضمن امیدواری برای برگزاری انتخابات پرشور با حضور معنی دار و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: این نخستین انتخابات در دولت سیزدهم است که ایجاد یک رقابت سالم برای نامزدها و همچنین حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی برای دولت و نظام مهم است.

وی بر اعتمادسازی با تبیین و امید آفرینی تاکید کرد و افزود: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور حماسی خود را ثابت کردند، گرچه هجمه‌های دشمن از ماه‌ها قبل در رسانه‌ها و فضای مجازی با هدف عدم برگزاری انتخابات و یا حضور حداقلی مردم در صحنه آغاز شده اما ملت ایران در هر عرصه‌ای در پاسخ به توطئه‌های دشمن با حضور در صحنه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند و در این انتخابات نیز شاهد خواهیم بود که مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی اهداف آنان را خنثی و با هر رأی خود تیری بر قلب دشمنان نظام خواهند زد.

طاهرخانی گفت: این دوره نسبت به ادوار گذشته با تغییراتی همراه بوده که یکی از این تغییرات داشتن یکی از پنج مدرک هویتی شامل گواهینامه، گذرنامه، کارت ملی، شناسنامه و پایان خدمت جهت شناسایی رأی دهندگان است که باید در اختیار داشته باشند تا بتوانند رأی دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.