ساخت ۲هزار واحد مسکونی نخبگان و اعضا هیات علمی در دماوند آغاز شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
شناسه : 51820

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز عملیات اجرایی ساخت ۵۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نخبگان و اعضای هیأت علمی، کارکنان و خوابگاه‌های دانشگاه‌های دولتی و آزاد در سراسر کشور، عملیات اجرایی ساخت دو هزار واحد مسکونی در ۳۰ هکتار از اراضی دماوند نیز روز شنبه کلنگ‌زنی شد. این مراسم با حضور مالکی معاون […]

پ
پ


به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز عملیات اجرایی ساخت ۵۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نخبگان و اعضای هیأت علمی، کارکنان و خوابگاه‌های دانشگاه‌های دولتی و آزاد در سراسر کشور، عملیات اجرایی ساخت دو هزار واحد مسکونی در ۳۰ هکتار از اراضی دماوند نیز روز شنبه کلنگ‌زنی شد.

این مراسم با حضور مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن، میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، زمانی مدیر کل بنیاد مسکن تهران، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، طاهرخانی فرماندار دماوند و سایر مسئولان محلی این شهرستان برگزار می‌شود.

در این آئین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۵۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نخبگان و اعضای هیأت علمی، کارکنان و خوابگاه‌های دولتی و آزاد به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور و با نهاد ریاست جمهوری همزمان با شورای عالی مسکن برگزار می‌شود.

وی گفت: در این آئین و در استان تهران در منطقه شلمبه دماوند عملیات اجرایی ساخت دو هزار واحد مسکونی در ۳۰ هکتار از اراضی مذکور پلاک‌های فرعی ۲۹ و ۵۸ از ۷۰ اصلی شهرستان مذکور به دستور رئیسی رئیس جمهور مردمی آغاز شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.