تیم‌های واکنش سریع مدیریت بحران در استان تهران فعال می‌شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
شناسه : 52977

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه رسانه‌های ایران که در مصلی تهران برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از آماده باش مدیریت بحران همزمان با آغاز فرآیند انتخابات در استان خبر داد. یزدی مهر با بیان اینکه اداره کل مدیریت بحران استان تهران از اولین ساعات […]

پ
پ


به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه رسانه‌های ایران که در مصلی تهران برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از آماده باش مدیریت بحران همزمان با آغاز فرآیند انتخابات در استان خبر داد.

یزدی مهر با بیان اینکه اداره کل مدیریت بحران استان تهران از اولین ساعات روز پنجشنبه دهم اسفندماه تا روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه در آماده باش کامل خواهد بود، گفت: این تصمیم با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و با هدف پیشگیری از مخاطرات طبیعی و انسان ساخت در حوزه برگزاری انتخابات اتخاذ شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر آمادگی همه دستگاه‌های عضو ستاد در خصوص مواجهه با هرگونه مخاطره در ایام انتخابات، افزود: بر این اساس فعال سازی ستادهای مدیریت بحران با هدف همکاری و هماهنگی فشرده عملیاتی بین دستگاهی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به ضرورت شناسایی نقاط آسیب زا، برگزاری مانورهای دورمیزی و احصای مشکلات، موارد و مخاطرات احتمالی، تنظیم لیست‌های کشیک ۲۴ ساعته و حضور شبانه روزی را طی ایام باقی مانده از انتخابات را مهم دانست و عنوان کرد: تیم‌های واکنش سریع مختص برگزاری انتخابات برای این مدت تشکیل و در حوزه مسؤولیت های تعریف شده فعال خواهند بود.

یزدی مهر بر لزوم آماده به کار بودن تمامی ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای به کارگیری فوری در ایام برگزاری انتخابات تاکید و اظهار کرد: آماده به کار بودن ژنراتورهای برق اضطراری، سیستم اعلام و اطفای حریق و به روز رسانی و شارژ کپسول‌های آتش نشانی را از موارد مهم و مورد تاکید است و توصیه اکید این است که دستگاه‌ها نسبت به بررسی دقیق این تجهیزات در زمان باقی مانده اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بیان کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل پیشگیرانه مخاطرات طبیعی و انسان ساخت در موضوع روند برگزاری انتخابات به همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران رصد و پایش اقدامات توسط این اداره کل صورت خواهد گرفت.

وی توجه به اقدامات پیشگیرانه در حوزه مخاطرات طبیعی و انسان ساخت را یکی از کارهای اساسی در فرآیند برگزاری ایمن انتخابات عنوان کرد و گفت: مجموعه اداره کل مدیریت بحران استان تهران با تمام تلاش و توان برای اهداف عالیه انتخابات که حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم است به میدان خواهد آمد، تا این حماسه سیاسی با شکوه هر چه بیشتر رقم زده شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.