همچنان از عبور کشتی‌های اسرائیلی جلوگیری می‌کنیم
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
شناسه : 54927

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن امروز یکشنبه تأکید کرد که ادامه حملات آمریکا و انگلیس به خاک یمن، محکوم و مردود است؛ زیرا حاکمیت یک کشور مستقل را نقض می‌کند. شبکه خبری المسیره به نقل از عبدالسلام گزارش داد، حملات آمریکا و انگلیس در راستای تلاش بیهوده‌ای از سوی این کشورهاست تا از ادامه […]

پ
پ


محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن امروز یکشنبه تأکید کرد که ادامه حملات آمریکا و انگلیس به خاک یمن، محکوم و مردود است؛ زیرا حاکمیت یک کشور مستقل را نقض می‌کند.

شبکه خبری المسیره به نقل از عبدالسلام گزارش داد، حملات آمریکا و انگلیس در راستای تلاش بیهوده‌ای از سوی این کشورهاست تا از ادامه مواضع حمایتی یمن در ایستادگی مردم غزه جلوگیری کنند.

وی در عین حال گفت که یمن در راستای مواضع انسانی و دینی خود برای حمایت از مردم غزه، همچنان از عبور و مرور کشتی‌های اسرائیلی جلوگیری خواهد کرد.

این مقام یمنی در پایان گفت که صنعا کاملا حق دارد به حملات مداوم آمریکا و انگلیس به خاک خود پاسخ دهد.

«ضیف الله الشامی» سخنگوی دولت نجات ملی یمن و وزیر اطلاع‌رسانی این کشور روز گذشته به کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی هشدار داد که «تداوم جنگ علیه غزه و عدم شکست محاصره آن، به معنای ادامه عملیات‌های ما در دریا‌های سرخ و عرب است».

وی با اشاره به اینکه ملت یمن زیر لوای یک مسئله واحد به نام مسئله فلسطین قرار گرفته است، تأکید کرد: پس از موضع تاریخی [دولت یمن]در قبال مسئله فلسطین، مصالحه‌ها و همگرایی‌های زیادی در سطح جامعه [یمن]صورت گرفت.

یمن در حمایت از مردم غزه، هفته‌ها است که در دریای سرخ و خلیج عدن به کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌های به مقصد فلسطین اشغالی حمله کرده و خبر داده تا زمان توقف جنگ اسرائیل و ورود کمک‌ها، به این حملات ادامه می‌دهد.

منبع: فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.