جاده‌های خراسان شمالی لغزنده و مه آلود است
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
شناسه : 54855

سرهنگ رحمان اسپیدکار گفت: با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه تردد در گردنه امین الله محور بجنورد – آشخانه امکان پذیر بوده، اما با توجه به لغزندگی جاده کلیه رانندگان باید از سرعت خودرو بکاهند او گفت : بارش باران در تمامی محور‌های مواصلاتی استان گزارش شده است از این رو رانندگان به جد […]

پ
پ


سرهنگ رحمان اسپیدکار گفت: با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه تردد در گردنه امین الله محور بجنورد – آشخانه امکان پذیر بوده، اما با توجه به لغزندگی جاده کلیه رانندگان باید از سرعت خودرو بکاهند

او گفت : بارش باران در تمامی محور‌های مواصلاتی استان گزارش شده است از این رو رانندگان به جد قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سرهنگ اسپیدکار گفت : رانندگان عبوری از گردنه اسدلی در محور بجنورد – اسفراین و همچنین گردن‌های جوزک و باغلق با مه روبه رو هستند، پدیده مه دید افقی را کاهش داده است از این رو رانندگان با احتیاط برانند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت : با توجه به هشدار هواشناسی از مردم انتظار می‌رود از سفر‌های غیرضرور اجتناب کنند و قبل از حرکت از آخرین وضعیت تردد در محور‌ها مطلع شوند.

به گزارش اداره کل هواشناسی خراسان شمالی؛ بارندگی‌ها از بعد از ظهر شنبه از نیمه شمالی استان شروع شد و اوج شدت بارندگی‌ها را تا روز دوشنبه خواهیم داشت.

این سامانه بارشی اواخر دوشنبه از استان خارج خواهد شد و برای روز سه شنبه کاهش دمای محسوسی خواهیم داشت که حتی برای نقاط سردسیر و کوهستانی استان دمای هوا به منفی هشت درجه سانتیگراد نیز خواهد رسید.

در ارتفاعات استان کولاک و مه پیش بینی شده است و با توجه به کاهش محسوس دما لغزندگی و کاهش دید را نیز خواهیم داشت.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون‌ها مسافر از این استان گذر می‌کنند.

منبع: ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.