مشارکت مردم در انتخابات کمتر از ۴۸ درصد نخواهد بود
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
شناسه : 54747

حبیب الله بوربور دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران درباره رقابت‌های انتخاباتی بین جناح‌های سیاسی گفت: در جریان جلسه‌ای که برای گزینش لیست ائتلاف داشتیم مشاهده کردم بعضی از افرادی که در واقع در جریان اصولگرایی ثبت‌نام کردند از نظر تفکر، دید و تفکر اطلاح‌طلبی داشتند. اینکه فکر کنیم اگر کسی […]

پ
پ


حبیب الله بوربور دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران درباره رقابت‌های انتخاباتی بین جناح‌های سیاسی گفت: در جریان جلسه‌ای که برای گزینش لیست ائتلاف داشتیم مشاهده کردم بعضی از افرادی که در واقع در جریان اصولگرایی ثبت‌نام کردند از نظر تفکر، دید و تفکر اطلاح‌طلبی داشتند. اینکه فکر کنیم اگر کسی در تهران تایید شده اصولگرا است، غلط است.

وی افزود: از اول انقلاب تا به امروز، بیش از سی سال کشور و انتخابات چه دولت و چه مجلس‌ها در دست اصلاح‌طلب‌ها بود. اگر این‌ها تشخیص بدهند که رای نمی‌آورند تبلیغ می‌کنند که نامزد نداریم، نامزد‌های ما تایید نشده‌اند و لیست نمی‌دهیم. این اقدام و حرکت همیشگی اصلاح‌طلبان است.

 بوربور ادامه داد: اصلاح‌طلب‌ها اگر تشخیص بدهند که رای می‌آورند حضور فعالانه  پیدا می‌کنند و اگر هم ببینند رای نمی‌آورند سعی می‌کنند رونق رای مردم را پایین بیاورند که بتوانند به خارج از کشور بفهمانند که ما با شما هستیم و در یک مسیر حرکت می‌کنیم.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب گفت:  پیش بینی می‌کنم مشارکت مردم کمتر از ۴۸ درصد نیست  و بیشتر از ۵۸ درصد هم نخواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.