آزادی ۱۰ زندانی نیازمند خراسان رضوی همزمان با آغاز ماه رجب
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
شناسه : 41205

همزمان با آغاز ماه مبارک رجب و از ابتدای هفته ۱۰ نفر از زندانیان مراکز تامینی و تربیتی استان با پرداخت بدهی توسط نهاد‌های حمایتی، خدام بارگاه منور رضوی و خیرین نیک اندیش و همچنین گذشت خیرخواهانه شاکیان پرونده از زندان شهرستان‌های قوچان، تایباد، سبزوار، کاشمر و گناباد آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند. […]

پ
پ


همزمان با آغاز ماه مبارک رجب و از ابتدای هفته ۱۰ نفر از زندانیان مراکز تامینی و تربیتی استان با پرداخت بدهی توسط نهاد‌های حمایتی، خدام بارگاه منور رضوی و خیرین نیک اندیش و همچنین گذشت خیرخواهانه شاکیان پرونده از زندان شهرستان‌های قوچان، تایباد، سبزوار، کاشمر و گناباد آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

خدام حرم مطهر رضوی با حضور در زندان شهرستان کاشمر و پرداخت مبلغ ۳۸۰ میلیون ریال زمینه ساز آزادی چهار زندانی نیازمند این شهرستان شدند، همچنین ۲ زندانی قوچانی که با بدهی بالغ بر یک میلیارد هشتصد میلیون ریال در زندان تحمل حبس می‌کردند، با گذشت شاکیان پرونده و کمک‌های خیرخواهانه خیرین به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

همچنین ۲ زندانی دیگر با بدهی ۲۵۰ میلیون ریالی با گذشت شاکیان پرونده و کمک‌های نقدی خیران و همچنین استفاده از ارفاقات قضائی از زندان شهرستان‌های سبزوار و تایباد آزاد شدند.

یکی از خیران شهرستان گناباد نیز با پرداخت هزینه مراسم ترحیم پدر خود به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال زمینه ساز آزادی ۲ نفر از زندانیان نیازمند این شهرستان شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.