دشمن از مشارکت کم مردم در انتخابات سوء استفاده می کند
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
شناسه : 54086

حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد افزود: سپس دشمن دست به اقدامات مختلف از جمله ناامنی و دیگر اعمال خصمانه می‌زند. وی حضور حداکثری و فراوان واجدان شرایط رای دادن در انتخابات را نشان دهنده مشروعیت نظام دانست و گفت: انتخاب یک مجلس قوی یا […]

پ
پ


حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد افزود: سپس دشمن دست به اقدامات مختلف از جمله ناامنی و دیگر اعمال خصمانه می‌زند.

وی حضور حداکثری و فراوان واجدان شرایط رای دادن در انتخابات را نشان دهنده مشروعیت نظام دانست و گفت: انتخاب یک مجلس قوی یا ضعیف، دو سرنوشت متفاوت را برای همه رقم می‌زند، بر این اساس رای دادن برای سرنوشت کل ملت، مهم است.

خطیب موقت جمعه مشهد با بیان اینکه مشارکت کم واجدان شرایط می‌تواند خسارت زیادی به کشور وارد کند، تصریح کرد: واجدان شرایط، حضور حداکثری در انتخابات را یک واجب شرعی تلقی کنند و به آن توجه کافی داشته باشند.

فرزانه درباره خصوصیات نمایندگان مطلوب و اصلح نیز گفت: نماینده اصلح کسی است که سدی محکم در برابر طمع ورزی دشمنان این کشور باشد، برای ریشه کن کردن فقر و فساد، عزم جدی داشته و به فکر معیشت، فرهنگ و دنیا و آخرت مردم به صورت همزمان باشد.

وی همچنین از مسئولان جامعه خواست به مسوولیت، نگاه بهره برداری و یا شکار موقعیت‌های مادی نداشته باشند و تصریح کرد: در این مدت نتوانسته ایم خوی اشرافی گری را جمع و از آن دوری کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.