خراسان رضوی سفید پوش می‌شود
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
شناسه : 53723

زهرا مبشری‌نسب کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه وضعیت جوی استان خراسان رضوی در طول امروز تا ظهر جمعه به نسبت پایدار است، گفت: بارش‌های رگباری از ظهر شنبه آینده بیشتر نقاط استان را فرا می‌گیرد، اما در روز‌های یکشنبه تا سه شنبه در بیشتر نقاط خراسان رضوی بارش برف و […]

پ
پ


زهرا مبشری‌نسب کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه وضعیت جوی استان خراسان رضوی در طول امروز تا ظهر جمعه به نسبت پایدار است، گفت: بارش‌های رگباری از ظهر شنبه آینده بیشتر نقاط استان را فرا می‌گیرد، اما در روز‌های یکشنبه تا سه شنبه در بیشتر نقاط خراسان رضوی بارش برف و مه گرفتگی و در گردنه‌ها کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: بیشترین حجم بارش برف در این مدت در نیمه شمالی استان خراسان رضوی رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همزمان با فعالیت سامانه سرد و بارشی در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده، وزش باد در استان نیز شدت می‌گیرد.

مبشری‌نسب افزود: همچنین به رغم اینکه دمای هوای روزانه در خراسان رضوی تا فردا، جمعه روند افزایشی دارد، اما سرمای هوای شبانه کماکان ماندگار است.

به گفته وی، دمای هوای روزانه و شبانه از یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده در بیشتر نقاط استان سردتر خواهد شد، به گونه‌ای که دمای هوا به طور میانگین تا هشت درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: دمای هوای مشهد در شبانه روز گذشته بین منفی ۲ تا ۱۰ درجه سلسیوس در نوسان بود، بیشینه دمای هوای این کلانشهر به ۱۲ درجه و کمینه دمای هوای امشب مشهد به یک درجه زیر صفر می‌رسد.

وی بیان کرد: ریوش با کمینه دمای هوای پنج درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای ۱۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

مبشری‌نسب گفت: در این مدت بیشترین شدت وزش باد در شهرستان بردسکن با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.