پرچم انقلاب اسلامی را هیئت‌های مذهبی برافراشتند
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
شناسه : 53349

 استاندار اصفهان در نشست با مسوولان هیئت‌های مذهبی و ذاکران اهل بیت (ع) گفت: باید توجه کنیم که بعد از انقلاب و دفاع مقدس جنگ ما به پایان نرسیده، ما اکنون گرفتار جنگ فرهنگی هستیم و پس از دوران دفاع مقدس توپخانه روبه روی دشمن خاموش شد، اما دیگر توپخانه‌های آن در جنگ‌های فرهنگی، فضای […]

پ
پ


 استاندار اصفهان در نشست با مسوولان هیئت‌های مذهبی و ذاکران اهل بیت (ع) گفت: باید توجه کنیم که بعد از انقلاب و دفاع مقدس جنگ ما به پایان نرسیده، ما اکنون گرفتار جنگ فرهنگی هستیم و پس از دوران دفاع مقدس توپخانه روبه روی دشمن خاموش شد، اما دیگر توپخانه‌های آن در جنگ‌های فرهنگی، فضای مجازی، ترویج فساد و حوزه‌های مختلف فعال است و برای هر یک از آن‌ها برنامه ریزی می‌کنند.

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان افزود: بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در دو سال گذشته به چرخه فعالیت بازگشت، اما دشمن نمی‌خواهد مردم از این فعالیت‌ها با خبر شوند.

او  با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم در قالب پنج محور و ۲۵ برنامه به حوزه آب اصفهان ورود کردیم که یکی از این محور‌ها تأمین آب است، گفت: در این خصوص سه طرح کلان در دست اجرا است، در حوزه تأمین آب از دریای عمان ۵۰۰ کیلومتر نخست را در یک سال و چند ماه طی کردیم و این در شرایطی است که کارشناسان می‌گفتند تکمیل این خط ۱۱ سال به پایان می‌رسد، اما اکنون در مسیر ۵۰۰ کیلومتر دوم این خط هستیم.

مرتضوی با اشاره به اینکه تأمین آب از جنوب استان نیز یکی دیگر از طرح‌هایی است که با دستور رییس جمهور در دست اجرا است، افزود: حدود ۱۳ میلیارد متر مکعب کسری آبخوان داریم که باید از طریق برنامه‌های مختلف آن را جبران و در این حوزه ۲۵ طرح در دست اجرا است.

استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو در اسفند امسال گفت:، خاطرنشان کرد:دشمنان ایستاده‌اند تا انتخابات با حضور حداقلی مردم برگزار شود، در این شرایط هر کدام از ما باید با هوشیاری یک ستاد انتخابات باشیم و حوزه تأثیر خود را برای حضور باشکوه پای صندوق‌های رأی آماده کنیم.

او گفت: انتخابات با مشارکت همگانی، شرایط را در سطح بین‌المللی برای ایران تغییر و کشور ما را از بسیاری از گردنه‌ها عبور خواهد داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.