نابودی جوندگان موذی با اجرای طرح طعمه‌گذاری در منطقه ۱۰ اصفهان
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
شناسه : 54101

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به  آغاز طرح طعمه‌گذاری برای نابودی جوندگان موذی در بیشتر محله‌های این منطقه  گفت: این طرح در راستای توجه به محله‌محوری در محله‌های عسگریه، لاله، ۲۴ متری، سروش، پروین، فرسان، آل‌خجند، عطار نیشابوری، هفتون و مادی مرغاب اجرا شد. محمد صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه محله‌های منطقه ۱۰ […]

پ
پ


مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به  آغاز طرح طعمه‌گذاری برای نابودی جوندگان موذی در بیشتر محله‌های این منطقه  گفت: این طرح در راستای توجه به محله‌محوری در محله‌های عسگریه، لاله، ۲۴ متری، سروش، پروین، فرسان، آل‌خجند، عطار نیشابوری، هفتون و مادی مرغاب اجرا شد.

محمد صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه محله‌های منطقه ۱۰ شهرداری باید از وجود جوندگان موذی پاکسازی شود، افزود: در این طرح طعمه‌گذاران هفته‌ای یک بار با حضور در مناطق پانزده‌گانه، باغچه‌ها و مادی‌های مناطق را از سم آکنده می‌کنند.

او گفت برای مبارزه با جوندگان موذی به‌خصوص موش، از سم‌های پلیت، پفکی، وکس قرمز و وکس بنفش در معابر، پارک‌ها و فضای سبز استفاده می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پاکسازی محله‌ها در روز‌های پایانی سال جاری در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد: جای‌گذاری ۱۰ کیلو سم در یک روز در سطح منطقه به‌همت طعمه‌گذاران انجام شد تا در زمان عید نوروز اغلب موش‌ها و جوندگان موذی نابود شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.