حضور دختران دهه هشتادی اصفهان در مراسم شب نیمه شعبان
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
شناسه : 54843

۳۵۰ نفر از جمع بی‌نهایت دختران در اصفهان که دانش آموخته دوره‌های معرفتی انسان شنایی و خداشناسی «بینهایت شو» تحت نظر مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی هستند حالا در کنار هم شب نیمه شعبان را احیا کردند. در این برنامه علاوه بر نوجوانان دختر اصفهانی، نوجوانانی از شهر‌های درچه، کاشان، زرین شهر، نائین و… برای […]

پ
پ


۳۵۰ نفر از جمع بی‌نهایت دختران در اصفهان که دانش آموخته دوره‌های معرفتی انسان شنایی و خداشناسی «بینهایت شو» تحت نظر مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی هستند حالا در کنار هم شب نیمه شعبان را احیا کردند.

در این برنامه علاوه بر نوجوانان دختر اصفهانی، نوجوانانی از شهر‌های درچه، کاشان، زرین شهر، نائین و… برای عهد با امام خود شرکت کردند.

جشن و احیا نیمه‌شعبان در مقبره و مدرسه علمیه حاجی کلباسی اصفهان با سخنرانی، مسابقه پانتومیم، مناجات‌خوانی، عهد با امام زمان (عج) و… برگزار شد.

فروش کتاب و کتابخوانی و اولین فروش حضوری دست‌سازه‌های دختران دهه‌هشتادی از حاشیه‌های این مراسم بود.

فاطمه زهرا فولادگر جانشین رابط بینهایت اصفهان هدف ازبرگزاری این مراسم را در شب نیمه شعبان بزرگداشت این شب برای نوجوانان بیان کرد و گفت: برپایی این مراسم برای بهره مندی نوجوانان از این برکت و دلیلی به نیت معرفت‌افزایی برای ظهور و تمدن‌سازی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.