دستگیری ضاربان شهروند اصفهانی
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۷:۴۳
شناسه : 39148

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان  با اشاره به اینکه خرداد ماه امسال یک شهروند اصفهانی توسط ۲ فرد شرور مورد ضرب و جرح قرار گرفته که منجر به مجروح شدن وی و انتقال او به بیمارستان شد گفت: پس از تنظیم شکایت  موضوع شناسایی و دستگیری ضاربان در دستور کار ماموران کلانتری ۲۰ […]

پ
پ


رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان  با اشاره به اینکه خرداد ماه امسال یک شهروند اصفهانی توسط ۲ فرد شرور مورد ضرب و جرح قرار گرفته که منجر به مجروح شدن وی و انتقال او به بیمارستان شد گفت: پس از تنظیم شکایت  موضوع شناسایی و دستگیری ضاربان در دستور کار ماموران کلانتری ۲۰ شهرستان اصفهان قرار گرفت.

سرهنگ  مسعود طُریفی افزود:  در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی که با شاکی اختلاف حساب داشته ۲ نفر از افراد شرور را اجیر کرده تا او را مورد ضرب و جرح قرار دهند و آن‌ها نیز  این فرد  را با ضربات متعدد چاقو از ناحیه کتف و کمر او را مجروح و سپس از محل متواری شدند.

او  گفت: با توجه به اینکه متهمان هیچ ردی از خود برجا نگذاشته و هیچ سرنخی از آنان وجود نداشت  پس از چندین ماه تلاش هر دو فرد ضارب  شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سرهنگ طُریفی با بیان اینکه متهمان صراحتاً به جرم خود اقرار کردند گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.