۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
شناسه : 53043

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس اقتصادی خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، به ۲ دستگاه خودروی سنگین مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند. وی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از […]

پ
پ


سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس اقتصادی خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، به ۲ دستگاه خودروی سنگین مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دهقان یادآور شد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.