آمادگی ۴۵ گروه اجرایی برای حفظ پایداری شبکه برق در روز انتخابات
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
شناسه : 54155

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: این گروه‌ها که متشکل از ۹۷ نفر از نیرو‌های متخصص و اجرایی شبکه برق هستند به همراه تجهیزات مورد نیاز و با کمک ۳۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین و مولدین برق اضطراری آماده بکار، از اکنون تا روز بعد از انتخابات در آماده باش کامل هستند […]

پ
پ


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: این گروه‌ها که متشکل از ۹۷ نفر از نیرو‌های متخصص و اجرایی شبکه برق هستند به همراه تجهیزات مورد نیاز و با کمک ۳۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین و مولدین برق اضطراری آماده بکار، از اکنون تا روز بعد از انتخابات در آماده باش کامل هستند تا با تلاش و همت خود نسبت به تامین برق پایدار استان، اقدام کنند.

دادگر با اشاره به وضعیت مطلوب کنونی شبکه‌های برق استان افزود: هم اکنون تمامی شهرستان‌ها به دیزل ژنراتور به تعداد و ظرفیت مناسب مجهز هستند.

وی گفت: با توجه به اهمیت صنعت برق به عنوان صنعت زیربنایی در تمام شئون جامعه به ویژه انتخابات به لحاظ الکترونیکی بودن فرآیند رأی گیری، برای هماهنگی و کنترل هر چه بهتر پایداری شبکه، جلسات و هماهنگی‌های مرتبط صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از تمامی همکاران صنعت برق استان دعوت کرد ضمن آمادگی لازم، روز جمعه یازدهم اسفندماه با حضور ارزشمند خود و خانواده هایشان در انتخابات، بر شور و نشاط انتخابات بیفزایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.