مردم آماده حماسه‌ای دیگر در انتخابات یازدهم اسفند هستند
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
شناسه : 53007

احمد وحیدی در همایش اقشار مختلف مردم در سالن همایش دهکده مقاومت خرم آباد اظهار داشت: امروز توفیقی پیدا شد در محضر مردم شریف لرستان باشیم. وی افزود: مردم لر و قوم لر از نظر رشادت و دلاوری در تاریخ ایران مثال زدنی هستند و در همه صحنه‌های مهم انقلاب با همیت، مردانگی، رشادت و […]

پ
پ


احمد وحیدی در همایش اقشار مختلف مردم در سالن همایش دهکده مقاومت خرم آباد اظهار داشت: امروز توفیقی پیدا شد در محضر مردم شریف لرستان باشیم.

وی افزود: مردم لر و قوم لر از نظر رشادت و دلاوری در تاریخ ایران مثال زدنی هستند و در همه صحنه‌های مهم انقلاب با همیت، مردانگی، رشادت و ایثار، صداقت و با همه وجود از کشور و انقلاب و اسلام دفاع کرده اند.

وحیدی بیان کرد: پایمردی مردم لرستان و صفا و صمیمیت و پاکی روح آن‌ها شناخته شده است و در دوران دفاع مقدس بسیار تابناک و درخشان خود را نشان دادند.

وی عنوان کرد: وجود ۶۵۵۶ شهید و بالغ بر ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز سرافراز نشانه عمیقی از وفاداری مردم لرستان به این انقلاب و دفاع از کیان کشور و نظام است. 

وحیدی تصریح کرد: مردم لرستان در دوران دفاع مقدس صحنه‌های بسیار زیبایی را آفریدند و در یکی از عملیات ها، ظرف دو روز ۳۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرد، اما اجازه ندادند خاک این کشور به دست بیگانگان و مزدوران بعثی بیفتد و اجازه ندادند که جریان تکاثر بین‌المللی و جبهه استکبار بتواند حاکم شود و جبهه کوثر را شکست دهد و جبهه کوثر همواره به مدد این مردم و یاری آن‌ها بر جبهه تکاثر پیروز بوده است.

وزیر کشور با بیان اینکه مردم آماده حماسه‌ای دیگر در انتخابات یازدهم اسفندماه هستند، تصریح کرد: مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای همبستگی، وفاداری، میثاق و پیوند با شهدا و پیروی از ولایت نشان می‌دهند. 

وی افزود: ملت ایران بار‌ها نشان داده‌اند که با تمام ایمان و قدرت برای دفاع از ارزش‌های کشور و نظام ایستادگی می‌کنند. 

وحیدی با بیان اینکه در طول عمر انقلاب اسلانی ملت ایران در بیش از ۴۰ هماورد ملی پای انتخابات آمده‌اند، عنوان کرد: ملت ایران به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد مشارکت داشته اند و سرنوشت خود را تعیین کرده اند. 

وزیر کشور با تاکید بر اینکه ملت ایران در یازدهم اسفند با ندای رسا بار دیگر پایمردی خود را نسبت به آرمان‌های انقلاب نشان خواهند داد افزود: مقاومت جانانه مردم غزه در مقابل رژیم صهیونسیتی مثال زدنی است. 

وی با اشاره به تلاش و پایمردی مردم غزه گفت: دشمن درمانده شده چراکه ملت فلسطین از جبهه مقاومت الگو گرفته است. 

وی با بیان اینکه پایه‌های اساسی این نظام مردم هستند بیان کرد: قدرت و پشتوانه مردمی نظام خود را در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد. 

وحیدی با تأکید بر اینکه انتخابات زمانی برای قدرت نمایی مردم است، عنوان کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی کشور و نظام را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند. 

وزیر کشور با بیان اینکه همه توجه دنیا به انتخابات ایران است، تصریح کرد: تمامی حرکات ملت ایران تحت نظر دشمنان است و دوست و دشمن همگی به انتخابات یازدهم اسفندماه چشم دوخته‌اند. 

وحیدی با بیان اینکه اکنون جبهه عدالت خواهی راه افتاده است، عنوان کرد: سردمدار این جبهه جمهوری اسلامی ایران است. 

وی با بیان اینکه وقتی در عرصه‌های مختلف شرکت می‌کنیم دشمنان مایوس می‌شوند تصریح کرد: ملت ما امروز ملت معیار است و اکنون بازیگری شجاعانه مردم ضروری است. 

وزیر کشور با تأکید بر اینکه اکنون زمان شناسایی دوست و دشمن است تصریح کرد: باید گام‌های خود را قوی برداریم. 

وی افزود: انسان‌های نادان و خودفروخته تلاش می‌کنند مردم را از شرکت در انتخابات باز دارند، چرا که عدم شرکت به نفع دشمنان و معاندان و گروه‌های تروریستی است. 

وحیدی با بیان اینکه ملت بصیر ایران به موقع توجه می‌کنند و در صحنه حضور خواهند داشت، بیان کرد: اکنون کشور در حال توسعه می‌باشد است و دشمنان نظام از این پیشرفت‌ها در تحیر هستند. 

وی با اشاره به پیشرفت‌های لرستان گفت: یک هزار و ۱۵۰ پروژه با ۳۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در لرستان افتتاح شده و کشور یک قدم از توسعه عقب نمانده است. 

وی با بیان اینکه در بسیاری از شاخصه‌ها صاحب رتبه‌های ارزشمند در دنیا هستیم، عنوان کرد: همین موضوع موجب می‌شود دشمن نخواهد این مسیر با قدرت ادامه داشته باشد. 

وحیدی با تأکید بر اینکه دولت خود را خدمتگزار مردم می‌داند، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی برای تعیین خط‌مشی‌های مختلف مهم است و هرچه مجلس قوی‌تر باشد امکان قانون‌گذاری قوی‌تر می‌شود. 

وزیر کشور با بیان اینکه هیچ حقی برای مداخله برای هیچ فردی وجود ندارد، افزود: مردم بررسی کرده و فرد اصلح را انتخاب می‌کنند چراکه که مجلس قوی می‌تواند همه مشکلات را در امور داخلی و خارجی کشور برطرف کند. 

وحیدی با بیان اینکه بین ملت و دولت فرقی وجود ندارد تصریح کرد: هیچ فردی امتیازی جز انتخاب توسط مردم را ندارد. دولت موظف به فراهم کردن بستر‌های لازم است و همه برای مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت تلاش خواهیم کرد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.