حضور پررنگ مردم در انتخابات توطئه دشمنان نظام را خنثی می‌کند
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
شناسه : 53753

سرهنگ بهمن سپهوند روز پنجشنبه در نشست خبری با مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری لرستان اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی نظام در حال تلاش برای کاهش نرخ مشارکت مردم در انتخابات پیش رو هستند. وی تصریح کرد: حضور حداکثری شهروندان در بعد داخلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نقش مهمی در ناامید کردن دشمنان خواهد داشت […]

پ
پ


سرهنگ بهمن سپهوند روز پنجشنبه در نشست خبری با مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری لرستان اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی نظام در حال تلاش برای کاهش نرخ مشارکت مردم در انتخابات پیش رو هستند.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری شهروندان در بعد داخلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نقش مهمی در ناامید کردن دشمنان خواهد داشت بنابراین مهمترین مساله کشور انتخابات است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر چهار راهبرد مشارکت حداکثری، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات تاکید داشته اند افزود: یکی از مهمترین دلایل تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های جهان، مردم پایه بودن آن و تاکید بر افزایش نرخ مشارکت انتخاباتی به دلیل آرمان‌های والای انقلاب است.

سرهنگ سپهوند تصریح کرد: هدف دشمنان، گسترش میدان مبارزه علیه ایران بوده و امروز نه تنها وظیفه شرکت در انتخابات است بلکه باید سایران را هم به شرکت در این رویداد سرنوشت ساز کشور دعوت کنیم.

وی با بیان اینکه جنگ دشمنان امروز بر سر اندیشه‌ها است ادامه داد: اولویت اول ما در جهاد تبیین مساله انتخابات می‌باشد چراکه خطر تحریف، فراتر از تحریم‌ها است.

سرهنگ سپهوند بیان کرد: هدف دشمنان فروپاشی نظام است، اما هیچگاه نتوانسته اند به این هدف برسند بنابراین به تحریف اندیشه‌ها و افکار مردم روی آورده اند.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: دشمنان در فضای مجازی و واقعی به گونه‌ای جلوه می‌دهند که جمهوری اسلامی هیچ دستاوردی نداشته که وظیفه دستگاه‌های اجرایی است به تناسب تکالیفی که برعهده دارند دستاورد‌های حوزه خود را تشریح و برای مردم بازگو کنند.

سرهنگ سپهوند افزود: انقلاب ما یک انقلاب دینی و فرهنگی بوده و دستاورد‌های عظیمی داشته است که اکثر تحلیل گران معتقد هستند جمهوری اسلامی عصر سوم توسعه فرهنگ و تمدن اسلام را شکل داده و امروز بالغ بر ۸۰۰ مرکز فرهنگی و تمدنی در کشور ما فعال است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.