همایش توجیهی و هم اندیشی عوامل اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
شناسه : 54888

فرماندار شهرستان لنده با اعلام آمادگی مسئولین اجرایی، نظارت و بازرسی این شهرستان برای برگزاری انتخابات گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات قانون‌مند و سالم، برای مشارکت حداکثری و گسترده مردم در این میدان مهم فراهم شد.   جلال دانش افزود: از یک ماه قبل دوره‌ های آموزشی عوامل اجرایی انتخابات این شهرستان از […]

پ
پ


فرماندار شهرستان لنده با اعلام آمادگی مسئولین اجرایی، نظارت و بازرسی این شهرستان برای برگزاری انتخابات گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات قانون‌مند و سالم، برای مشارکت حداکثری و گسترده مردم در این میدان مهم فراهم شد.

 

جلال دانش افزود: از یک ماه قبل دوره‌ های آموزشی عوامل اجرایی انتخابات این شهرستان از آموزش عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و کاربران انجام شد و آمادگی همه‌ جانبه برای برگزاری انتخاباتی حماسه‌ای و پرشور را داریم.

 

وی گفت: آموزش عوامل اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هدف ارتقای توانمندی نیرو‌ها و آگاهی به قوانین برگزار شد.

 

دانش با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه گفت: علاوه بر آموزش عوامل اجرایی انتخابات حوزه انتخابی، تمهیدات لازم اندیشیده شده تا انتخاباتی قانونی، شفاف، سالم، پرشور و با امنیت بالا با مشارکت حداکثری برگزار شود.

 

وی با اشاره به اینکه مهمترین اصل انتخابات مشارکت مردمی است، گفت: انتخابات تعیین سرنوشت و حق مردم است و همه باید برای مشارکت بالا در انتخابات تلاش کنیم.

 

همچنین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده هم در این همایش با اشاره به اینکه مردم حق دارند در سرنوشت خود سهیم باشند گفت: مشارکت در انتخابات و تبلیغ برای مشارکت حداکثری مردم از مصادیق توصیه به حق است، اما استفاده از موقعیت و جایگاه به نفع یا بر علیه یک نامزد انتخاباتی جرم محسوب می‌شود و خیانت به مردم است.

 

رضا رستم نژاد افزود:دادستان عمومی و انقلاب به عنوان مدعی العموم در همه حوزه‌ها ورود می‌کند و اجازه نخواهد داد تا بر فرآیند سلامت انتخابات و فضای رقابتی سالم خدشه‌ای وارد شود.

 

وی گفت: اولویت دستگاه قضایی در حوزه انتخابات، تلاش در جهت پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی است و به همین منظور هیئت‌ های اجرایی و نظارت باید همواره آمادگی لازم را در این خصوص داشته باشند.

 

وی تاکید کرد:دادستانی با افرادی که در فرآیند انتخابات اخلال ایجاد کرده و نظم و امنیت را سلب کنند به طور جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.