نقش ستودنی سربازان گمنام امام زمان (عج) در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
شناسه : 54143

امام جمعه یاسوج هفته سربازان گمنام امام زمان را گرامیداشت و گفت: جامعه باید قدردان جانفشانی های پاسداران و حافظان امنیت ملی باشد. وی با اشاره به رشادت ها و فداکاری های سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه های مختلف، گفت: این عزیزان در جبهه های مختلف،  شبانه روز تلاش می کنند و امنیت […]

پ
پ


امام جمعه یاسوج هفته سربازان گمنام امام زمان را گرامیداشت و گفت: جامعه باید قدردان جانفشانی های پاسداران و حافظان امنیت ملی باشد.

وی با اشاره به رشادت ها و فداکاری های سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه های مختلف، گفت: این عزیزان در جبهه های مختلف،  شبانه روز تلاش می کنند و امنیت و آرامش را برای مردم ایران به ارمغان می آورند.

امام جمعه یاسوج همچنین به مناسبت سالروز تولد خواجه نصیر الدین طوسی، روز مهندس را به همه مهندسان کشور تبریک گفت.

وی به نقش مهم مهندسان در پیشرفت و آبادانی کشور اشاره و از تلاش های شبانه روزی آنها در عرصه های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

آیت الله حسینی به حکیم سبزواری، فیلسوف و عارف بزرگ ایرانی، اشاره کرد و وی را الگویی برای جوانان دانست.

وی گفت: حکیم سبزواری در علوم مختلف از جمله فلسفه، عرفان، ریاضیات و نجوم تبحر داشت و آثار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از خطبه های نماز این هفته با تاکید بر اهتمام خانواده ها به تربیت درست فرزندان و پرورش نیروی انسانی سالم، زبده و با ایمان گفت: در شرایطی که فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فضای جامعه را احاطه و محیط را ملتهب کرده است خانواده ها باید بیش از گذشته بر رفتار فرزندان نظارت غیر مستقیم داشته باشند. 

وی ادامه داد: خانواده، آموزش و پرورش و جامعه باید تمام هم و غم خود را برای هدایت و آموزش سبک زندگی سالم به آینده سازان و سرمایه های ارزشمند کشور به کار گیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.