بیش از۱۵ هزار نفر از خدمات نذر خدمت هلال احمر سیستان و بلوچستان بهره‌مند شدند
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
شناسه : 54903

سید محمدمهدی سجادی  گفت: طرح ملی نذر خدمت با حضور داوطلبان و خیران جمعیت هلال احمر استان تهران در روستاهای کم برخوردار شهرستان دشتیاری برگزار شد. وی ادامه داد: این طرح برای ششمین بار متوالی با رویکرد جدیدی در چهار محور زیست محیطی و آبرسانی، سلامت محور، معیشت محور، کارآفرینی، آموزش و توانمندسازی در مناطق […]

پ
پ


سید محمدمهدی سجادی  گفت: طرح ملی نذر خدمت با حضور داوطلبان و خیران جمعیت هلال احمر استان تهران در روستاهای کم برخوردار شهرستان دشتیاری برگزار شد.

وی ادامه داد: این طرح برای ششمین بار متوالی با رویکرد جدیدی در چهار محور زیست محیطی و آبرسانی، سلامت محور، معیشت محور، کارآفرینی، آموزش و توانمندسازی در مناطق کم برخوردار متاثر از خشکسالی برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت:۲ هزار و ۵۷۱ نفر از خدمات تخصصی پزشکی و توانبخشی با دارویی رایگان،سه هزار و ۶۴۰ نفر بهره ور از خدمات آبرسانی، هشت هزار و ۸۹ نفر از خدمات معیشتی، بهداشتی، فرهنگی، لوازم التحریر و همچنین ۹۰۰ از خدمات آموزشی در این روستاها بهره‌مند شدند.
وی ادامه داد: اهدای ۶۰ عدد تانکر آب، ۲۴ دستگاه ویلچر، چهار دستگاه یخچال، ۲۰۰ عدد کیف و یک دستگاه تلویزیون از دیگر برنامه های اجرایی این طرح بوده است.
سجادی با اشاره به حضور مؤثر اعضای تیم سحر جوانان در این روستاها، تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی تربیتی ویژه کودکان و کارگاه‌های آموزشی آمادگی در برابر زلزله و پیشگیری از اعتیاد از جمله فعالیت‌های تیم سحر بود.

وی ارزش خدمات ارائه شده را ۳۸ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: این طرح ساکنان روستاهای نوبندیان، عارف آباد، رحگام بالا، رحگام پایین، رحگام فقیرمحمد، گراگی، بمباسری، سهیل مرادبخش، دیزی، رانک، سیتل را تحت پوشش قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای این طرح و ارائه خدمات داوطلبانه در مناطق کم برخوردار سیستان و بلوچستان، با حضور داوطلبان خیران داوطلب هلال احمر استان‌های معین ادامه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.