«کارآگاه چینک» در راه شبکه دو سیما
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
شناسه : 51366

پویانمایی «کارآگاه چینک»، با همراهی گروهی از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این پویانمایی در گونه ماجراجویی و خانوادگی، محصول ۲۰۲۲ روسیه قرار است از شبکه کودک سیما پخش شود. «کارآگاه چینک» ماجرای سرقت کندوی طلایی در سرزمینی است که معتقدند […]

پ
پ

پویانمایی «کارآگاه چینک»، با همراهی گروهی از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این پویانمایی در گونه ماجراجویی و خانوادگی، محصول ۲۰۲۲ روسیه قرار است از شبکه کودک سیما پخش شود.

«کارآگاه چینک» ماجرای سرقت کندوی طلایی در سرزمینی است که معتقدند در صورت ناپدید شدنش تباهی بر شهر سایه می‌افکند و در ادامه یک کاراگاه جوان به کمک استادش به حل پرونده می‌پردازد و …

این پویانمایی اثری کارآگاهی و معمایی است که با پرداخت خوب داستان در این زمینه موفق عمل کرده است. از طرفی بحث تلاش و امید و نگاه به آینده و پیشرفت در کار و شغل و زندگی و ایجاد فرصت برای نسل جوان و اعتماد به این نسل و تعامل نسل گذشته و نسل جوان از مباحثی است که در این اثر مطرح می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.