واکنش وزیر کشور دولت روحانی به درگذشت محمدرضا خباز
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۱۷
شناسه : 48850

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور سابق، در پیامی درگذشت محمدرضا خباز که سابقه استانداری خراسان شمالی و سمنان در دولت روحانی را داشت، تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است؛ انالله و اناالیه راجعون با کمال تاسف و تاثر درگذشت ناگهانی مرحوم محمدرضا خباز استاندار اسبق دو استان سمنان و […]

پ
پ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور سابق، در پیامی درگذشت محمدرضا خباز که سابقه استانداری خراسان شمالی و سمنان در دولت روحانی را داشت، تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

انالله و اناالیه راجعون

با کمال تاسف و تاثر درگذشت ناگهانی مرحوم محمدرضا خباز استاندار اسبق دو استان سمنان و خراسان شمالی و از فعالان خوشنام و متواضع سیاسی کشور موجب حزن و اندوه اینجانب شد.

از ویژگی های خاص آن مرحوم که در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی با ایشان هم دوره و در خدمتشان بودم، جامع نگری مبتنی بر منافع ملی، انقلابیگری بر اساس اصول بنیادین انقلاب اسلامی، شجاعت و صراحت بود که نامی نیک و جاودان از آن مرحوم به یادگار گذاشت.

درگذشت آن مرحوم را به خانواده محترم و مردم دیار کاشمر و همه دوستان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال غفران واسعه الهی را برای روح آن مرحوم خواستارم.

2727

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.