واکنش رئیس دانشگاه خواجه نصیر به اعتراض دانشجویان به تفکیک جنسیتی در غذاخوری: چند دانشجو دور هم جمع شده‌اند و جنجال به راه‌انداخته‌اند / فقط بوفه‌ای که قبلاً در پردیس سیدخندان وجود داشت حذف شده
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۴۶
شناسه : 53967

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فارس: رئیس دانشگاه خواجه‌ نصیرالدین طوسی گفت: هیچ اتفاق تازه‌ یا تغییری در قانون و مقررات پردیس سیدخندان رخ نداده است.    چند روزی است در فضای مجازی و رسانه‌های فارسی زبان عنوان می‌شود دانشجویان پردیس سیدخندان دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی به تفکیک جنسیتی در سلف (غذاخوری) این دانشگاه اعتراض […]

پ
پ
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: رئیس دانشگاه خواجه‌ نصیرالدین طوسی گفت: هیچ اتفاق تازه‌ یا تغییری در قانون و مقررات پردیس سیدخندان رخ نداده است.

 

 چند روزی است در فضای مجازی و رسانه‌های فارسی زبان عنوان می‌شود دانشجویان پردیس سیدخندان دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی به تفکیک جنسیتی در سلف (غذاخوری) این دانشگاه اعتراض کرده و غذای خود را در محوطه اطراف خورده‌اند. 

 

این موضوع را از امیررضا شاهانی رئیس دانشگاه خواجه‌ نصیرالدین طوسی پیگیری کردیم که وی گفت: این موضوع، موضوع جدیدی نیست. 

 

وی افزود: نه تنها در این دانشگاه بلکه در دانشگا‌ه‌های دیگر نیز غذاخوری خواهران و برادران از یکدیگر جدا هستند. چند روزی است که چند دانشجو دور هم جمع شده‌اند و جنجالی تحت عنوان تفکیک جنسیتی در سلف‌ها به راه‌انداخته‌اند.  

 

رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین تأکید کرد: هیچ اتفاق تازه‌ یا تغییری در قانون و مقررات پردیس سیدخندان رخ نداده است، فقط میزان 150 صندلی به دلیل حذف بوفه‌ای که قبلاً در این مکان وجود داشت، اضافه شده است. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.