هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پاداشی برای جام ملت‌ها نگرفتند
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
شناسه : 54364

مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی گفت: مصوبه‌ای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال داشت که در این مسابقات به دلیل هر پیروزی در هر مرحله پاداشی که مصوب بود، پرداخت شد. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم این پاداش را گرفته اند […]

پ
پ


مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی گفت: مصوبه‌ای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال داشت که در این مسابقات به دلیل هر پیروزی در هر مرحله پاداشی که مصوب بود، پرداخت شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم این پاداش را گرفته اند خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان اعضای هیئت رئیسه پاداش نگرفته اند.

­نایب رئیس فدراسیون فوتبال  در خصوص ریالی یا دلاری بودن پاداش‌ها هم تاکید کرد: ریالی پرداخت شده است و اصلا ما دلاری پرداخت نمی‌کنیم.

نبی در مورد برنامه‌های تیم ملی گفت: برنامه را آقای قلعه نویی تدوین می‌کنند و هرگونه بخشی که در بحث فنی مدنظر ایشان باشد باید در هیئت رئیسه مطرح و رسیدگی شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مشارکت در انتخابات انتخابات علاوه بر اینکه وظیفه ذاتی ما است ورزشکاران و جامعه ورزش بزرگ کشور مشارکت صد در درصدی خواهد داشت و انشاالله انتخابات به نحو خوب برگزار خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.