هشدار ناینده دوکرات در ورد رویارویی احتالی آریکا و روسیه
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
شناسه : 50156

گروه بین‌اللل خبرگزاری فارس، یکی از نایندگان دوکرات در جلس سنای آریکا ادعا کرده است که طرح‌های پوتین برای جنگ با اوکراین ی‌تواند زینه ساز رویارویی ستقی این کشور با آریکا شود. به گزارش سی‌ان‌ان، کریس ورفی، ناینده دوکرات در جلس سنای آریکا در باب واضع کنونی پوتین در ورد اوکراین هشدار داده است و […]

پ
پ

گروه بین‌اللل خبرگزاری فارس، یکی از نایندگان دوکرات در جلس سنای آریکا ادعا کرده است که طرح‌های پوتین برای جنگ با اوکراین ی‌تواند زینه ساز رویارویی ستقی این کشور با آریکا شود.

به گزارش سی‌ان‌ان، کریس ورفی، ناینده دوکرات در جلس سنای آریکا در باب واضع کنونی پوتین در ورد اوکراین هشدار داده است و از لایحه کک‌های خارجی به کی‌یف جهت تداو جنگ این کشور با روسیه حایت و عنوان کرده که ایدوار است، این طرح در جلس با شکست واجه نشود تا شرایط برای حایت الی از اوکراین در برابر روسیه فراه شود.

ورفی گفته است: بیایید واضح بگویی، پوتین قصد شکست اوکراین را دارد و در این رابطه برناه‌هایی را ه برای کشورهای ناتو اروپا دارد. وی با اشاره به این وضوع عنوان کرد: این اقداات روسیه، آریکا را ستقیا به رویارویی با پوتین ی‌کشاند و رویارویی دو قدرت هسته‌ای با یکدیگر یک فاجعه است.

سناتور آریکایی در حالی ادعاهای ذکور علیه روسیه را طرح کرده است که جنگ بین روسیه و اوکراین به دوین سال خود نزدیک ی‌شود. پوتین علیات نظای ویژه در اوکراین را در تاریخ فوریه سال ۲۰۲۲ آغاز کرد و در تا این دوران اوکراین از حایت کشورهای اروپایی و آریکا برخوردار شد.

در چنین شرایطی آریکا روند ارائه کک‌های اقتصادی و نظای به اوکراین را اداه داده است. اقدای که انتقاد پوتین و دیگر قاات روسیه را برانگیخته است. پوتین در جریان صاحبه با فاکس نیوز گفته بود که روسیه برای ذاکرات صلح با اوکراین آاده است و بارها عنوان کرده بود هرگز گزینه ذاکره با اوکراین را رد نی‌کند.





ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.