معاون بسیج: [قشر] خاکستری را دشمن مردد کرده؛ شاید نگاهشان متفاوت باشد اما اصول را قبول دارند
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
شناسه : 53187

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  ایرنا: معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمن مثلث تضعیف، تخریب و انشقاق را برای انتخابات پیش بینی کرده است، گفت: انشقاق مردم با حاکمیت کار جدی دشمن است یک سال آتش می‌ریزد تا قصور در حوزه اجرا را به گردن ولی فقیه بیاندازد و […]

پ
پ
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ایرنا: معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمن مثلث تضعیف، تخریب و انشقاق را برای انتخابات پیش بینی کرده است، گفت: انشقاق مردم با حاکمیت کار جدی دشمن است یک سال آتش می‌ریزد تا قصور در حوزه اجرا را به گردن ولی فقیه بیاندازد و برای انتخابات هم برنامه دارد.

 

 سردار حسین معروفی روز سه شنبه در دومین جشنواره علمی شهید چمران سازمان بسیج اساتید استان کرمان در دانشگاه شهید باهنر اظهار کرد: همه گزینه‌های دشمن از روی میز به زیر میز رفت، اما کمین کرده و می‌خواهند ببینند چه می‌شود.

 

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین خروجی انقلاب استقلال سیاسی است و مسئله مهم، اول حضور در انتخابات و بعد انتخاب است یادآور شد: مردم ما پیروز جنگ هشت ساله در مقابل دشمنان بودند و سرنوشت جنگ را تعیین کردند و پای همه چیز ایستادند، امروز ایستادگان در مقابل دشمن، اساتید و نخبگان هستند که باید جامعه را جهت داده و هدایت کنند.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد: بار دیگر همه مذاهب، اقوام و گروه‌های سیاسی به ندای رهبر و امامشان لبیک گفته و دست رد به سینه دشمن زدند و پای انقلاب و آبرویشان ایستادند که این هوشمندی ملت بزرگ ایران را نشان می دهد.

 

وی تاکید کرد: جنگ امروز جنگ عملیات روانی، نرم و شناختی در حوزه‌های خاص خود و به شدت پیچیده است و ما باید امید ایجاد کنیم و مسئولیت امروز سخت تر از دوران دفاع مقدس است.

 

سردار معروفی بیان کرد: دوستان انقلاب اسلامی در دنیا چشمشان به ایران است، ایرانی که با تدبیر صحیح رهبر معظم انقلاب و توسط شهید حاج قاسم سلیمانی، سوریه از دست رفته را نجات داد و تبدیل به حکومت مستحکم کرد.

 

وی گفت: امام راحل ۱۵ سال کار نرم انجام داد تا توانست افکار عمومی و نخبگان جامعه را کنار هم قرار بدهد و بعد از ۱۵ سال قیام کرد و با همراهی مردم، حکومت ستمشاهی ۲۵۰۰ ساله را کنار زد و حکومت اسلامی را جایگزین کرد و این همان کاری بود که پیامبر(ص) در مدینه انجام داد.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دانشگاه اگر سیاسی نباشد، باید درب آن را بست و دانشجویی که مطالبه‌گری نکند، دانشجو نیست و ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی برای همین است و باید دانشجویان در جمع های نخبگی حرف‌هایشان را بزنند.

 

وی با بیان اینکه ما به عنوان بچه‌های انقلاب و اساتید بسیجی به عنوان نخبگان و مدرسان انقلاب تکلیف سنگینی داریم ادامه داد: متاسفانه عده‌ای نامشان را خاکستری گذاشته اند، در حالی که دشمن آنها را مردد کرده است و شاید نگاهشان متفاوت باشد اما اصول را قبول دارند.

 

سردار معروفی تاکید کرد: دشمن برای برهنگی و نه کشف حجاب در کشور برنامه ریزی کرده است، اما بزرگ‌ترین زیبایی در ایران عفت است که زن و مرد ندارد و دشمن این عفت را مورد هجمه قرار داده که ذیل آن بی بند و باری است.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان گفت: دشمن برای اعتیاد جوانان و بی بند و باری با هدف نابودی جوانان کشورمان برنامه ریزی کرده است و دانشگاه باید به این حوزه‌ها ورود کنند و نباید بیخیال باشیم.

 

وی با بیان اینکه دشمن در حال تولید حاشیه برای کشور است تصریح کرد: مسئولان با نگاه سیاسی پیش رفتند و مردم را شقه شقه کردند اما راه برون رفت از این وضعیت تفکر شهید سلیمانی است که رهبری به مکتب تعبیر کردند.

 

سردار معروفی اظهار داشت: قبلا اعلام کرده بودم، بزرگ ترین نگرانی من در دانشگاه‌ها نبود استحکام است و دشمن این مسئله را دنبال می‌کند و در حوادث سال گذشته آن را دیدیم.

 

وی افزود: استحکام بخشی با تقویت هویت و اراده، وحدت و تقریب و بالابردن آستانه تحمل در گویش دانشجویان محقق می‌شود و باید گفتگو صورت بگیرد و نگذاریم ذهن‌ها مردد بماند و فرزند ما در بزنگاه نتواند تصمیم بگیرد که به کدام طرف برود.

 

معاون سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: دشمن می‌خواهد استحکام را از ما بگیرد و روی اندیشه‌ها کار می‌کند و نقش ما و شما در این حوزه خیلی مهم است و باید با رفاقت و دوستی و بدون نگاه سیاسی، قومی و مذهبی با جوانان و دانشجویان این اندیشه و استحکام را حفظ کنیم که شرط موفقیت همین است.

 

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال حاشیه سازی است و راه برون رفت از این مسائل در تفکر شهید سلیمانی قرار دارد که مقام معظم رهبری از این تفکر با عنوان مکتب یاد کرده اند.

 

سردار معروفی خاطر نشان کرد: همانطور که به شهیدانمان و به دخترمان که پرچم ما را در دنیا بالا می‌برد، افتخار می‌کنیم، اضلاع مکتب حاج قاسم شامل اندیشه، فرصت و مردم است و اگر اندیشه زیبا شد عمل زیبا می‌شود و آنچه که او را حاج قاسم کرد اندیشه زیبایش بود.

 

وی با اشاره به بحران آب و جمعیت و کلان مسئله اقتصاد و فرهنگ اظهار داشت: در مسئله فرهنگ، مکتب شهید سلیمانی باید تعریف شود و سرچشمه مکتب، کرمان است و این مکتب مصونیت بخش و حلال مشکلات است و باید روی این مسائل کار کنیم.

 

معاون سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور میلیون‌ها نفر در تشییع پیکر سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: خداوند حاج قاسم و کرمانی ها را خیلی بزرگ کرد و این فرصت است و کسانی که سال گذشته جدا شدند، باید برگردانده شوند و البته حساب ضدانقلاب جداست.

 

وی تصریح کرد: برخی می‌گویند حاج قاسم سیاسی نبود اما اشتباه می‌کنند و این ظلم به حاج قاسم است. مگر می‌شود او سیاست نظام را نداند و ۲۱ سال برای همراه کردن مسلمانان و بسترسازی ظهور در منطقه تلاش کند و بگوید همه باید روی دشمن متمرکز شویم.

 

سردار معروفی افزود: حاج قاسم سلیمانی سیاسی‌کار و اهل حزب و گروه نبود، اما او معقتد بود باید فدای انقلاب، ملت و ولایت شد، زیرا ملت، انقلاب و ولایت ماندگار است.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر کسی بخواهد به انقلاب خدمت کند، باید خودش را وقف و از خود عبور کند و در این صورت دیگر شان و جایگاه برای خودش قائل نیست بنابراین هر مسئولی را دیدید برای خودش شان قائل است، بدانید موفق نمی‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.