سیاه‌پوستان مرا دوست دارند، چون من هم مورد تبعیض واقع شده‌ام!
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
شناسه : 54624

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در اظهارات عجیبی مشکلات حقوقی خود را با مشکل تاریخی تبعیض نژادی علیه سیاه پوستان مقایسه کرد و مدعی شد: «چهار بار [در دادگاه] متهم شدم. بسیاری از مردم می‌گویند به همین دلیل است که سیاه‌پوستان مرا دوست دارند، زیرا آن‌ها به شدت آسیب دیده‌اند و مورد تبعیض قرار […]

پ
پ


دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا در اظهارات عجیبی مشکلات حقوقی خود را با مشکل تاریخی تبعیض نژادی علیه سیاه پوستان مقایسه کرد و مدعی شد: «چهار بار [در دادگاه] متهم شدم. بسیاری از مردم می‌گویند به همین دلیل است که سیاه‌پوستان مرا دوست دارند، زیرا آن‌ها به شدت آسیب دیده‌اند و مورد تبعیض قرار گرفته‌اند و در واقع به من نگاه می‌کنند که من هم مورد تبعیض واقع شده‌ام». 

به گزارش اسکای نیوز، ترامپ که مهم‌ترین نامزد حزب جمهوری‌خواه تلقی می‌شود، برای جلب نظر رای دهندگان سیاه‌پوست که عمدتاً از حزب دموکرات حمایت می‌کنند، با نبرد دشواری روبرو است.

در همین حال گفته می‌شود به علت عملکرد بایدن، محبوبیت او میان سیاه‌پوستان نیز کاهش یافته و در یک نظرسنجی در ماه دسامبر، فقط ۲۵ درصد از سیاه‌پوستان گفتند که دیدگاه مثبتی نسب به او دارند. 

گفتنی است، ترامپ در حال حاضر با ۴ پرونده حقوقی دست و پنجه نرم می‌کند. او اتهامات علیه خود را قبول ندارد و این آن را «پرونده سازی جعلی» برای دخالت در انتخابات ۲۰۲۴ توصیف کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.