تمرینات پرسپولیس ۲ هفته تعطیل می‌شود
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
شناسه : 35073

پرسپولیس نیم فصل اول سخت خود را با نتیجه مساوی مقابل مس رفسنجان با حالتی غمناک به پایان رساند. در شرایطی که پرسپولیس در یک بازی نفسگیر ناامید کننده ظاهر شده بود، سرمربی قرمز‌ها به جای اینکه به هواداران پرسپولیس برای آینده امید بدهد و از نیاز تیمش به تقویت برای شروع قوی‌ترین نیم فصل […]

پ
پ

پرسپولیس نیم فصل اول سخت خود را با نتیجه مساوی مقابل مس رفسنجان با حالتی غمناک به پایان رساند. در شرایطی که پرسپولیس در یک بازی نفسگیر ناامید کننده ظاهر شده بود، سرمربی قرمز‌ها به جای اینکه به هواداران پرسپولیس برای آینده امید بدهد و از نیاز تیمش به تقویت برای شروع قوی‌ترین نیم فصل دوم حرف بزند، یک بار دیگر از سرمربیگری سرخ‌ها استعفا داد.

این موضوع سبب شد شوکی بزرگ به هواداران پرسپولیس وارد شود و البته بسیاری از این استعفا‌های سریالی یحیی کلافه شوند. گل محمدی که فصل پیش پرسپولیس را به همه جام‌های داخلی رسانده بود حالا در شرایطی که تیمش فاصله زیادی تا صدر جدول ندارد و در نیم فصل اول ۳۰ امتیازی شده، استعفا داده است.

البته این استعفا به سرعت توسط باشگاه پرسپولیس و رضا درویش رد شد، اما گفته می‌شود این استعفا جدی‌تر از گذشته است.

علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس امروز در صحبت‌هایش به استعفای یحیی واکنش نشان داد و خبر از تعطیلی دو هفته‌ای تیم پرسپولیس داد و بازیکنان غیر ملی پوش این تیم می‌توانند پس از روز‌های فشرده‌ای که سپری کردند کمی استراحت کنند. البته این خبر هنوز از رسانه رسمی پرسپولیس منتشر نشده است.

حال سوالی که پیش میاد این است که این تعطیلات از طرف یحیی گل محمدی بعد از بازی به بازیکنان داده شده یا اینکه این برنامه از قبل مشخص بوده است؟ در هر صورت پرسپولیس فرصتی برای تلف کردن ندارد و آن‌ها باید ضعف‌های خودشان را در نقل و انتقالات تابستانی پوشش بدهند. باید دید تمرینات پرسپولیس پس از این تعطیلات به چه شکلی شروع خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.