برلین: اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
شناسه : 50216

به گزارش گروه بین اللل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه آلان با بیان اینکه شهرک سازیهای اسرائیل غیرقانونی است آن را انع بزرگی در سیر راه حل دو دولتی خواند. «آنالنا بائربوک» به رسیت شناخته شدن کشور فلسطینی را بخشی از راه حل جاع برای درگیری و نزاع یان اسرائیل و فلسطینیان خواند. وی در هین […]

پ
پ

به گزارش گروه بین اللل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه آلان با بیان اینکه شهرک سازیهای اسرائیل غیرقانونی است آن را انع بزرگی در سیر راه حل دو دولتی خواند.

«آنالنا بائربوک» به رسیت شناخته شدن کشور فلسطینی را بخشی از راه حل جاع برای درگیری و نزاع یان اسرائیل و فلسطینیان خواند.

وی در هین زینه از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست که به ست اصلاحات بیشتر حرکت کند. 

بائربوک اضافه کرد: تشکیلات خودگردان اصلاح شده کسی است که درباره آینده غزه پاسخ خواهد داد و از نظر ا اصلاحات در تشکیلات خودگردان پاسخی برای آینده غزه است.

«تشکیلات خودگردان اصلاح شده» بخشی از ادبیات و پروژه آریکا و اسرائیل برای بعد از جنگ غزه و سپردن اداره نوار غزه به این نهاد در دوران پساجنگ است.

بائربوک با اشاره به جنگ غزه نیز گفت: ا به آتش بس انسان دوستانه در غزه نیاز وافر داری؛ غیرنظایان باید حافظت شوند و ککهای بشردوستانه باید اداه یابد.

وی درباره تصی رژی صهیونیستی به حله به شهر رفح در جنوب غزه و طرح این رژی برای تخلیه جعیت آوارگان از این شهر ابراز نگرانی کرد و گفت: «اسرائیل حق دارد از خود در برابر تروریس دفاع کند، اا این به عنای اخراج جعیت غزه نیست».

وی پیش از این درباره حله اسرائیل به رفح هشدار داده و گفته، «هرگونه حله ارتش اسرائیل به رفح به فاجعه انسانی نجر خواهد شد».

بنیاین نتانیاهو در آستانه آغاز علیات نظای به این نطقه، روز جعه گذشته به ارتش دستور داد طرحی برای تخلیه غیرنظایان از رفح ارائه کند.

دستور تل آویو برای تخلیه رفح درحالیست که به گفته قاات اتحادیه اروپا و انگلیس که از تحدان رژی صهیونیستی حسوب یشوند رد غزه دیگر جایی برای رفتن ندارند. جوزپ بورل سئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتقاد شدید از طرح اسرائیل برای حله به رفح گفته، رد غزه باید به کجا بروند، به کره اه!؟

رفح در رز صر جنوبیترین شهر نوار غزه است که اکنون پذیرای بیش از 1.5 یلیون آواره از ناطق شالی و رکزی غزه که به دلیل تجع زیاد چادرهای آوارگان به «شهر چادری» عروف شده است. بسیاری از آوارگان در چادرها به سری‌برند و شار زیادی نیز بدون هیچ سرپناه در خیابان و بیابان شب و روز را سپری ی‌کنند.





ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.