ایران حله رژی صهیونیستی به رفح را شدیدا حکو کرد
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۱۱
شناسه : 50012

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت اور خارجه اشب (دوشنبه) ۲۳ بهن اه حلات هوایی ارتش رژی صهیونیستی علیه ناطق سکونی و شهری در رفح که به شهادت ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی از جله تعداد قابل توجهی از کودکان نجر شد را به شدت حکو کرد. کنعانی با اشاره به یزبانی […]

پ
پ

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت اور خارجه اشب (دوشنبه) ۲۳ بهن اه حلات هوایی ارتش رژی صهیونیستی علیه ناطق سکونی و شهری در رفح که به شهادت ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی از جله تعداد قابل توجهی از کودکان نجر شد را به شدت حکو کرد.

کنعانی با اشاره به یزبانی رفح از بیش از یک یلیون آواره فلسطینی، هشدار داد که اقدا رژی صهیونیستی در تجاوز به رفح و تهدید به حله زینی به این نطقه ی‌تواند وجب وقوع فاجعه‌ای انسانی و  جنایت جنگی دیگری علیه لت بی‌دفاع فلسطین شود. 

وی تاکید کرد: چنین قصد و اقدای نه تنها غایر و بره زننده ذاکرات جاری در وضوع آتش‌بس است، بلکه اقدای غایر با قرار وقت صادره از سوی دیوان بین‌الللی دادگستری و صداق نیات خبیثانه صهیونیست‌ها در نقض کرر هه هنجارهای حقوقی بین‌الللی به نظور بی‌اعتبار ساختن آن‌هاست‌.

سخنگوی وزارت اور خارجه ضن هشدار نسبت به تبعات خطرناک این اقدا وحشیانه و ابراز نگرانی نسبت به‌ تداو جنایت نسل‌کُشی توسط رژی صهیونیستی، تاکید کرد که اکنون زان آن رسیده است که اگر آریکا و دیگر ه‌پیانان غربی صهیونیست‌ها در ابراز نگرانی‌های خود نسبت به انیت و ثبات نطقه صادق هستند، نسبت به هار رفتار جنون آیز قاات رژی صهیونیستی در  کشتار رد بی دفاع فلسطین بطور فوری اقدا کنند.

وی با جلب توجه جاع بین‌الللی، دولتها و افکار عوی جهان نسبت به تبعات نگران کننده هرگونه اقدا نظای رژی صهیونیستی در رفح بر وضعیت ساکنان و آوارگان این نطقه، بر سؤولیت نهادهای بین‌الللی و در رأس آن سازان لل تحد در جلوگیری از تداو تهاج رژی صهیونیستی به نوار غزه و انعت از تشدید فاجعه انسانی تاکید کرد.

حلات رژی صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه  به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر نجر شد. این نخستین حله رژی اسرائیل به رفح پس از تهدیدهای کرر چند هفته‌ای نخست‌وزیر رژی صهیونیستی بنیاین نتانیاهو علیه این شهر است. شهر رفح در حال حاضر یزبان حدود ۱.۴ یلیون نفر (نیی از جعیت ۲.۲ یلیون نفری نوار غزه) است.





ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.