اسرائیل 3 اسیر خود را در غزه کُشت
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
شناسه : 49955

به گزارش گروه بین اللل خبرگزاری فارس، ابوعبیده سخنگوی نظای گردانهای القسا (شاخه نظای جنبش حاس فلسطین) خبر داد که سه نفر از هشت اسیر فلسطینی که روز گذشته زخی شده بودند، اروز جان خود را از دست دادند. این اسرا در حلات جنگنده‌های صهیونیستی زخی شدند. خبرگزاری سا به نقل از ابوعبیده گزارش داد: […]

پ
پ

به گزارش گروه بین اللل خبرگزاری فارس، ابوعبیده سخنگوی نظای گردانهای القسا (شاخه نظای جنبش حاس فلسطین) خبر داد که سه نفر از هشت اسیر فلسطینی که روز گذشته زخی شده بودند، اروز جان خود را از دست دادند. این اسرا در حلات جنگنده‌های صهیونیستی زخی شدند.

خبرگزاری سا به نقل از ابوعبیده گزارش داد: اسای و تصاویر اسرای کشته شده را طی روزهای آینده اعلا خواهی کرد تا سرنوشت سایر [اسرای] زخی نیز شخص شود».

گردان‌های القسا دیروز یکشنبه اعلا کردند که در حلات ۹۶ ساعت اخیر ارتش رژی اشغالگر به نوار غزه، ۲ اسیر اسرائیلی کشته شدند و هشت نفر از آنان ه زخی شده‌اند.

شاخه نظای حاس در بیانیه خود تصریح کرد که سئولیت کال جان این جروحان در سایه اداه حلات و بباران‌ها توجه دشن صهیونیستی است.

علی‌رغ گذشت 129 روز از جنگ علیه غزه و افزایش تلفات ارتش رژی اسرائیل که وجب عقب‌نشینی گردان‌ها و تیپ‌های نظای شده، نتانیاهو از چند روز گذشته با رد شروط حاس برای آتش‌بس برای تبادل اسرا دعی شده که حله زینی را تا رفح و ظرف ۲ هفته آینده علیات در این شهر جنوبی غزه گسترش خواهد داد.

این تصی وجب اعتراضات بسیاری شده و حتی استعفای یکی از قاات ارتش اسرائیل را ه به دنبال داشت. رئیس ستاد کل ارتش هرتزی هالوی ه در خالفت با این حله تاکید کرده که «علیات در رفح ستلز فراه شدن شرایط ساعد از جله علیات تخلیه و هاهنگی با صر است».

نتانیاهو در حالی برای گسترش جنگ برناه‌ریزی ی‌کند که خانواده‌های اسرای اسرائیلی شب گذشته قابل کنست تجع کرده و خواستار توافق آتش‌بس شده‌اند. وضعیت ارتش اسرائیل ه خوب نیست و ساعاتی پیش، القسا خبر داد که 10 نفر از نظایان صهیونیست را به کا رگ کشیده است.





ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.