استاد حکیمی، جریانی عمیق در مبارزه‌ علمی و عملی با نظام طاغوت رقم زد
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
شناسه : 51919

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاد محمود حکیمی را از جمله‌ نادر نویسندگان معاصر دانست که جوهر جسم و جان آگاهش را در مسیر توحید و معرفت و اخلاق به امانت گذاشته است. به گزارش ایسنا دکتر محمدعلی زلفی‌، گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تکریم از دکتر محمود حکیمی طی ارسال پیامی، تاکید […]

پ
پ


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاد محمود حکیمی را از جمله‌ نادر نویسندگان معاصر دانست که جوهر جسم و جان آگاهش را در مسیر توحید و معرفت و اخلاق به امانت گذاشته است.

به گزارش ایسنا دکتر محمدعلی زلفی‌، گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تکریم از دکتر محمود حکیمی طی ارسال پیامی، تاکید کرد: مواجهه و مطالعه‌ جوانان دیروز  که نسلی انقلاب‌ ساز و تحول‌ آفرین نام گرفتند، با آثار ارجمند استاد محمود حکیمی، جریانی عمیق در مبارزه‌ علمی و عملی با نظام طاغوت رقم زد که این تاثیر باید در نظام آموزشی و نسل نو استمرار یابد. 

متن این پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نوشتن، اعجاز انسان است و مؤمنانه نوشتن، معجزه مانایی‌ست که به آگاهی و آزادی اشارت دارد.

تاریخ بدین نوشدارو چنان بالیده که به نوشداروی ایمان، اهریمن جهل و طاغوت هماره ناکام باقی مانده است.

روزگار ما متنعّم از فضیلت وجود فرزانگانی اندیشمند است که به قدرت و غیرت قلم خویش، شارح حقیقت و راوی تاریخ و سفیر انقلاب بوده‌اند.

استاد محمود حکیمی از جمله‌ نادر نویسندگان معاصر است که جوهر جسم و جان آگاهش را در مسیر توحید و معرفت و اخلاق به امانت گذاشته و مؤمنانه به آن چه که از کتاب وحی و سیره‌ اولیاالله و سلوک ناموران دانش آموخته بود چ، وفادار باقی مانده و به ذوق عظیم خویش میراث گرانسنگی در کارنامه‌ نویسندگان امروز به یادگار گذاشته است. 

مواجهه و مطالعه‌ جوانان دیروز  که نسلی انقلاب‌ ساز و تحول‌ آفرین نام گرفتند، با آثار ارجمند استاد محمود حکیمی، جریانی عمیق در مبارزه‌ علمی و عملی با نظام طاغوت رقم زد که این تاثیر باید در نظام آموزشی و نسل نو استمرار یابد. 

دوام و قوام آن کهکشان فضل و منظومه‌ دانش، چشم به همت پژوهشگران و اندیشمندانی دارد که به تحلیل و تدریس معارفش قدم بردارند و رهروان راستین آرمان‌هایش باشند.

غنیمت وجود عزیزش را که به خلوص عمل و مناعت طبع آراسته است گرامی می‌دارم و با تقدیم این شعر، خرسندی‌ام را از نکوداشت آن نویسنده‌ی نام‌آشنا ابراز می‌دارم:

حُسن تو همیشه در فزون باد

رویت همه ساله لاله‌گون باد

هر سرو که در چمن درآید

در خدمتِ قامتت نگون باد»

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.