از شفافیت توسط علی‌اکبر رائفی‌پور تا رای گیری به سبک بازی مافیا
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۰۰
شناسه : 53225

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود. انتخاباتی که مثل هربار حواشی خاص خود را دارد. حضور ۷ زن و ۳ روحانی در لیست شورای ائتلاف رسولی سخنگوی شورای ائتلاف می‌گوید: شاکله لیست این شورا تقریبا بسته شده و می‌دانیم که ۷ نفر از بانوان و سه یا چهار نفر از روحانیون در […]

پ
پ


دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود. انتخاباتی که مثل هربار حواشی خاص خود را دارد.

حضور ۷ زن و ۳ روحانی در لیست شورای ائتلاف 
رسولی سخنگوی شورای ائتلاف می‌گوید: شاکله لیست این شورا تقریبا بسته شده و می‌دانیم که ۷ نفر از بانوان و سه یا چهار نفر از روحانیون در لیست جدید حضور خواهند داشت.

رائفی پور انتخابات را «شفاف» میکند 
 «جبهه صبح ایران» به دبیر کلی علی‌اکبر رائفی‌پور اعلام موجودیت کرد و یکی از اهداف اصلی خود را «شفافیت» معرفی کرد.

 اصلاحات محکوم به جمهوری اسلامی است
محمدعلی وکیلی گفت: واقع آن است که تنها شانس بقای جمهوری اسلامی اصلاح‌طلبی است. ما هم اگر در منویات‌مان صادق باشیم، مجبوریم با صدای بلند اعلام کنیم، همان‌طور که اصلاحات تنها شانس بقای جمهوری اسلامی است، اصلاحات هم محکوم به جمهوری اسلامی است.

حمایت حزب ندای ایرانیان از لیست انتخاباتی علی مطهری
دبیرکل حزب ندای ایرانیان درباره افراد لیست اصلاح طلبان گفت: ما باید داوطلبان شناخته شده و قابل رقابت را در لیست قرار می‌دادیم و صرف انتساب فرد به اصلاحات کافی نبود بنابراین حزب ندا و برخی احزاب اصلاح طلب تقریبا به لیست مشترک ۱۱۰ نفره در سراسر کشور از مجموعه اصلاح طلبان و معتدلی رسیدیم. البته این افراد از غیر تهران بوده و مخصوص شهرستان هاست که تا فردا این لیست‌ها نهایی شده و در حوزه‌هایی که داوطلب داریم، لیست معرفی می‌کنیم. ما چهره‌ای قابل رقابت را در شهرستان‌ها انتخاب کرده ایم. در تهران علی مطهری سر لیست خواهد بود و ما از آن لیست حمایت می‌کنیم.

رای گیری به سبک بازی مافیا

سعید ابوطالب تهیه کننده برنامه شب های مافیا درباره انتخابات گفته است : باز‌ی مافیا به ما کمک میکند حرف راست را از دروغ تشخیص دهیم. انتخاب در همه زندگی ما موثر است.

حسن روحانی به علت کرونا رفت و آمد به مجلس را تعطیل کرده بود
پیرهادی نماینده مجلس می گوید: لایحه عفاف و حجاب به‌خاطر انتخابات متوقف نشده است. حسن روحانی به علت کرونا رفت و آمد به مجلس را تعطیل کرده بود .فکر می‌کنم ۵۰ درصد از نمایندگان رأی بیاورند و از تهران هم ۵۰ تا ۶۰ درصد رأی خواهند آورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.