ادعای جری آریکایی: پوتین حاضر به صالحه بر سر اوکراین است
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۱۰
شناسه : 50130

به گزارش گروه بین‌اللل خبرگزاری فارس، «تاکر کارلسون»، جری شهور آریکایی که سه شنبه هفته گذشته صاحبه شهوری را با «ولادییر پوتین» در شهر سکو انجا داد گفت رئیس جهور روسیه حاضر به انجا یک «صالحه جدی» بر سر اوکراین است. این جری شهور آریکایی صاحبه جنجالی خود با ولادییر پوتین را باداد جعه نتشر […]

پ
پ

به گزارش گروه بین‌اللل خبرگزاری فارس، «تاکر کارلسون»، جری شهور آریکایی که سه شنبه هفته گذشته صاحبه شهوری را با «ولادییر پوتین» در شهر سکو انجا داد گفت رئیس جهور روسیه حاضر به انجا یک «صالحه جدی» بر سر اوکراین است.

این جری شهور آریکایی صاحبه جنجالی خود با ولادییر پوتین را باداد جعه نتشر و اعلا کرد ویدئوی این صاحبه که بیش از ۲ ساعت است روز سه‌شنبه هفته پیش در سکو، پایتخت روسیه ضبط شده است 

این نخستین صاحبه پوتین با یک خبرنگار غربی از زانی که روسیه در فوریه ۲۰۲۲ به اوکراین حله کرد است. 

به نوشته پایگاه «نیوزویک»، تاکر کارلسون در ضن جلسه بحث و ناظره در حل «اجلاس دولت‌های جهان» در شهر دبی اارات گفت: «رهبران تای کشورهای جهان، شاید به جز ایالات تحده آریکا در دوره جهان تک قطبی، به دلیل اهیت شغلشان جبور به سازش هستند. سازش بخشی از کار آنها است. وضوع دیپلاسی نیز هین است. و او (ولادییر پوتین) نیز یکی از هین رهبران است.»

این جری آریکایی گفت که صحبت‌های دیگری خارج از زان ضبط صاحبه با پوتین داشته اا حتوای آنها را فاش نکرد.

رئیس جهور روسیه در حین صاحبه با کارلسون گفت روسیه هرگز گفتگو بر سر اوکراین را رد نکرده است اا بعد از ختل شدن ذاکرات ارس 2022 در شهر استانبول دیگر اولین گا را برای ذاکرات برنخواهد داشت.

رئیس جهور روسیه هچنین در ضن صاحبه با کارلسون غرب را ته کرد به اینکه کی‌یف را برای خارج شدن از ذاکرات قبلی دو کشور تحت فشار گذاشته و «ولودییر زلنسکی»، رئیس جهور اوکراین از بعد از آن زان دیگر حاضر به ذاکره برای صلح نشده است.

تاکر کارلسون در حل اجلاس دبی هچنان که به سوال «عاد الدین ادیب»، یک خبرنگار صری درباره تایل پوتین به توافق صلح برای پایان دادن به جنگ در اوکراین پاسخ ی داد هشدار داد تایل پوتین برای صاحبه در صورت اداه یافتن جنگ کن است کتر شود.

او اداه داد: «او به وضوح دارد در وضعش سر‌سخت‌تر ی‌شود. غرب، روسیه را رد کرده است. پوتین ی‌خواهد از این جنگ خارج شود اا او قرار نیست در صورتی که این جنگ هر چه طولانی‌تر شود، بیشتر از ذاکرات استقبال کند.»

پایان پیا





ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.