ابلاغ بیش از ۱۰ مصوبه آموزشی و پرورشی در سال ۱۴۰۲
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۳۹
شناسه : 54343

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ مصوبه آموزشی و پرورشی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد.   به گزارش خبرگزاري صداوسيما؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۴۰۲ با بیش از ۱۰ مصوبه بیشترین همکاری را با این وزارت‌خانه داشته است. علی فرهادی […]

پ
پ

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش

در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ مصوبه آموزشی و پرورشی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد.

 

به گزارش خبرگزاري صداوسيما؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۴۰۲ با بیش از ۱۰ مصوبه بیشترین همکاری را با این وزارت‌خانه داشته است.

علی فرهادی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی قریب به ۱۰ مصوبه برای آموزش و پرورش داشت. مصوبه سمپاد و اساس‌نامه باشگاه دانش‌پژوهان جوان، مصوبه جذب و افزایش کیفیت در دانشگاه فرهنگیان، مصوبه جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان، مصوبه تاثیر قطعی سوابق تحصیلی و … نمونه‌هایی از این مصوبات هستند.  

وی ادامه داد: واقعا امسال یک سال ویژه بین آموزش و پرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی بود و جای تشکر ویژه دارد از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس ستاد تعلیم و تربیت که انصافا جهادی پای کار آمدند و آموزش و پرورش را یاری کردند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: خروجی این مصوبات نشان می‌دهد که چقدر وقت در این شورا صرف مسائل آموزش و پرورش شده است. بنده به عنوان یک معلم به نیابت از جامعه آموزش و پرورش کشور از خدمت‌گذاران در شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی می‌کنم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.