قاتل فراری دستگیر شد
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
شناسه : 53025

علی کرمی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت : اردیبهشت امسال و پس از وقوع قتل جوانی ۳۵ ساله در یکی از محلات شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در یکی از شهر‌های استان تهران شده و […]

پ
پ


علی کرمی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت : اردیبهشت امسال و پس از وقوع قتل جوانی ۳۵ ساله در یکی از محلات شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در یکی از شهر‌های استان تهران شده و پس از اعزام به این شهر و هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی و پلیس آگاهی، طی عملیاتی منجسم موفق به بازداشت این فرد شدند.

کرمی با اشاره به انتقال فرد قاتل ۲۳ ساله به کرمانشاه و اعتراف وی به ارتکاب قتل، گفت: این شخص در بازجویی‌ها عنوان کرد پس از قتل یکی از پسرخاله‌هایش در درگیری و نزاع، درصدد انتقام جویی برآمده و با اسلحه کلاشینکفی که در اختیار داشته اقدام به شلیک چند گلوله به سمت عاملان درگیری کرده و سپس متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: کاراگاهان همچنین در بازجویی از مخفیگاه قاتل فراری یک قبضه اسلحه کلاشینکف، سه تیغه خشاب و ۸۰ عدد فشنگ کشف کردند.

وی از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی قاتل به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.