۳۴ خانه بهداشت در روستا‌های دهلران فعال است
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
شناسه : 44720

لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران در نشست تبیین دستاورد‌های بهداشت، درمان و سلامت در دهلران به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، اظهار کرد: ۸ مرکز جامع سلامت در این شهرستان به اقشار مختلف مردم خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می‌دهند. فرماندار ویژه دهلران افزود: امروز در حوزه راهسازی و تونل سازی، بزرگ راه، آزاد راه و […]

پ
پ


لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران در نشست تبیین دستاورد‌های بهداشت، درمان و سلامت در دهلران به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، اظهار کرد: ۸ مرکز جامع سلامت در این شهرستان به اقشار مختلف مردم خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می‌دهند.

فرماندار ویژه دهلران افزود: امروز در حوزه راهسازی و تونل سازی، بزرگ راه، آزاد راه و آب شرب، توسعه علوم پزشکی، امکانات پزشکی، دستاورد‌های علمی و فنآوری‌های نوین پیشرفت‌های زیادی در کشور به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل شده است.

صادقی با اشاره به عناد دشمنان نظام اسلامی با تفکر انقلابی، گفت: همین تفکر انقلابی، ولایی، جهادی و البته اسلامی و مذهبی دشمن را ناتوان کرده است و حضور مردم در دفاع از انقلاب و ارزش‌ها و ولایت موجب خنثی شدن توطئه‌های آنان شده است.

فرماندار ویژه دهلران به انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: همه وظیفه داریم در سرنوشت خود مشارکت کنیم و انتخابات را با شکوه برگزار نماییم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.