تعیین ۲۰ مکان مناسب برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات در بهار
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
شناسه : 54152

شاهین فرجی فر از در نظر گرفتن مکان‌های مناسب برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد و گفت: شهرداری بهار به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری ۲۰ نقطه مناسب برای تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته شده است. او ضمن تاکید بر […]

پ
پ


شاهین فرجی فر از در نظر گرفتن مکان‌های مناسب برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد و گفت: شهرداری بهار به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری ۲۰ نقطه مناسب برای تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته شده است.

او ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات تصریح کرد: از کاندیدا‌ها و افراد فعال در حوزه تبلیغات انتظار می‌رود از نصب پوستر‌های تبلیغاتی در خارج از محل‌های مذکور شامل مبلمان پارکی، تابلو‌ها و اشجار و نیز دیوار‌های سطح شهر خوداری کنند، به همین منظور برای حفظ و پاکیزه نگه داشتن سیما و منظر شهری پوستر‌های انتخاباتی را در اماکن تعبیه شده الصاق کنند.

شهردار بهار با تاکید بر اهمیت انتخابات گفت: بنر‌های تبیینی با محوریت اهمیت انتخابات برای فضاسازی شهر بهار توسط شهرداری در سطح شهر نصب شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.