تجلیل از فرماندهان نیروی هوایی ارتش در صحن شورای شهر شیراز
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
شناسه : 47215

یکصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور محمدحسن اسدی، شهردار و مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد. فرماندهان و نمایندگان محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  به جهت اقدامات صورت گرفته در خودکفایی و دفاع از مرز‌های هوایی […]

پ
پ


یکصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور محمدحسن اسدی، شهردار و مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

فرماندهان و نمایندگان محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  به جهت اقدامات صورت گرفته در خودکفایی و دفاع از مرز‌های هوایی کشور  در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به مناسبت فرا رسیدن روز نیروی هوایی تجلیل شدند.

طی مراسمی از محمدرضا مهریار، بانی خیری که به مدت ۶۰ سال است در شیراز جشن‌های سالروز ولادت حضرت علی (ع) را برگزار می‌کند، تجلیل به عمل آمد.

محمدرضا مهریار، فرزند حاج علیرضا مهریار بانی و خیر برگزارکننده ۶۰ سال مراسم جشن‌های مذهبی مردمی میلاد حضرت علی (ع) در بلوار آزادی شیراز است.

او در حاشیه این مراسم گفت: به وصیت پدرم و با همکاری مسئولان شهری و استانی بدون هیچ چشم‌داشتی و رضایتمندی خداوند متعال و عشق به مولا هرساله این مراسم باشکوه‌تر و به صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود.

در ادامه، اعضای شورای شهر وارد بررسی دستور کار‌ها شدند و بر این اساس در این جلسه، طرح کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا در خصوص طرح پیشنهادی نوین ساماندهی دست فروشی به تصویب رسید و بر اساس ماده واحده این طرح، شهرداری شیراز مکلف شد حداکثر ظرف مدت شش ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه، طی لایحه‌ای با رعایت قوانین و مقررات فرا دست و با لحاظ شیوه نامه اجرایی طرح نوین سامان دهی دست فروشان با اخذ مشاور ذی صلاح، نسبت به تهیه نقشه GIS و لکه گذاری نقاط فعالیت دست فروشان در نقشه شهری به صورت تفصیلی اقدام کند.

 در این جلسه همچنین لایحه شهرداری شیراز درخصوص واگذاری، جمع آوری و بهره برداری از پسماند‌های خشک قابل بازیافت معابر اصلی درمناطق یازده گانه و واگذاری عملیات جمع آوری هوشمند پسماند‌های خشک قابل بازیافت سطح شهر به تصویب رسید.

 همچنین مصوبه جانمایی، اخذ مجوز، طراحی و راه اندازی شهرک‌های صنعتی ویژه به دلیل عدم اخذ مجوز قانونی از مراجع ذیصلاح، لغو شد.

 مشارکت شهرداری در برگزاری دومین کنگره بین المللی امیران، سرداران و پانزده هزار شهید ولایت مدار استان فارس دیگر طرح تصویب شده در این جلسه بود و بر اساس ماده واحده این طرح به شهرداری شیراز اجازه داده شد تا ضمن رعایت ضوابط و مقررات قانونی، به منظور مشارکت در برگزاری دومین کنگره بین المللی امیران، سرداران و پانزده هزار شهید ولایت مدار استان فارس همزمان با دومین سالگرد شهدا مظلوم حمله تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) نسبت به پیش بینی اعتبار در متمم بودجه ۱۴۰۲ و بودجه سال ۱۴۰۳ برگزاری رویداد‌های فرهنگی، اجتماعی، زیارت و گردشگری در قالب اجرای جشنواره، سوگواره و همایش در مناسبت‌های ملی، مذهبی، فرهنگی و بین المللی اقدام کند.

تصویب آئین نامه تجلیل از مدال آوران وررزشی کلان شهر شیراز، لایحه بهاء خدمات بهره برداری از معابر و فضا‌های عمومی شهری توسط روز بازار و شب بازار‌ها و میدان مرکزی میوه و تره بار دارای شرایط فنی و ایمنی و عدم ایجاد مزاحمت در تردد، عوارض صدور پروانه ساختمانی زیربنا (غیرمسکونی)، مساعدت شهرداری شیراز به تیم فوتبال شهر راز به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال و لایحه شهرداری شیراز در خصوص شارژ کارت رفاهی ایثارگران بازنشسته شهرداری شیراز از دیگر طرح‌های تصویب شده در این جلسه بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.