تمهیدات لازم برای جمع آوری رای مسافران و گردشگران در استان بوشهر فراهم شد
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
شناسه : 54852

احمد محمدی‌زاده  در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، این استان را از استان‌های گردشگر پذیر دانست و بیان کرد: اکنون سفر گردشگران به نقاط مختلف استان بوشهر از جمله سواحل این استان آغاز شده و برای جمع‌آوری آرای مسافران تمهیدات لازم در نقاط پرجمعیت شده است. وی از امنیت پایدار استان بوشهر خبر داد […]

پ
پ


احمد محمدی‌زاده  در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، این استان را از استان‌های گردشگر پذیر دانست و بیان کرد: اکنون سفر گردشگران به نقاط مختلف استان بوشهر از جمله سواحل این استان آغاز شده و برای جمع‌آوری آرای مسافران تمهیدات لازم در نقاط پرجمعیت شده است.

وی از امنیت پایدار استان بوشهر خبر داد و گفت: مولفه‌های مشارکت حداکثری، رقابت سالم کاندیدا‌های انتخاباتی، امنیت و سلامت انتخابات در استان بوشهر به خوبی مورد توجه قرار گرفته و به نحو احسن اجرایی شده است.

استاندار بوشهر رعایت بی طرفی مسئولان دولتی نسبت به کاندیدا‌های انتخاباتی را یک اصل مهم دانست و خاطر نشان کرد: همه کاندیدا‌های انتخاباتی مورد احترام و تکریم قرار دارند، ولی دولت در استان بوشهر از هیچ کاندیدا و گروه خاصی حمایت نمی‌کند و همه نامزد‌های انتخاباتی مورد حمایت هستند.

محمدی زاده وحدت و همدلی در استان بوشهر را به منحصر به فرد دانست و تصریح کرد: در مجموع همه زیرساخت‌های انتخاباتی در استان فراهم شد و پیش‌بینی در ۱۱ اسفند انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای باشیم.

وی با تبریک میلاد حضرت، ولی عصر (عج) و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اضافه کرد: تلاش شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی ستودنی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.