تبیین انتخابات مهمتربن دست آورد جشنواره اقوام در بوشهر است
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
شناسه : 45143

اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نقش اقوام در موفقیت و پیشرفت جمهوری اسلامی به واسطه همبستگی و اتحاد بی‌نظیری که وجود دارد نقش مستقیمی داشته و همین تنوع فرهنگ و اقوام همگی زمینه‌ساز ایران قوی است. وی افزود: تمامی اقوام غیور ایرانی، شهدا و چهره‌های برجسته‌ای در دامن خود پرورش […]

پ
پ


اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نقش اقوام در موفقیت و پیشرفت جمهوری اسلامی به واسطه همبستگی و اتحاد بی‌نظیری که وجود دارد نقش مستقیمی داشته و همین تنوع فرهنگ و اقوام همگی زمینه‌ساز ایران قوی است.

وی افزود: تمامی اقوام غیور ایرانی، شهدا و چهره‌های برجسته‌ای در دامن خود پرورش داده‌اند که در راه دفاع و سرافرازی ایران اسلامی جان خود را تقدیم نموده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: امسال نیز همانند ادوار گذشته اقوام ایرانی با تقویت اتحاد و همبستگی موجود در ۱۱ اسفند ماه نیز با حضور حداکثری در انتخابات حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

پورات گفت: چنین جشنواره‌هایی باعث آشنایی هر چه بیشتر فرهنگ‌های متنوع اقوام ایران اسلامی و تقویت همدلی و همبستگی بیشتر اقوام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: یکی از محور‌های این نمایشگاه که مورد توجه قرار گرفته، تلاش اقوام برای پرداختن و تبیین انتخابات جهت مشارکت و حضور حداکثری بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.