برخورد قضایی با ناقضان قوانین انتخاباتی در اردبیل
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
شناسه : 54464

رضا قاسمیان گفت: به داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل، هشدار جدی اعلام می‌شود که هرگونه اقدام خلاف قوانین انتخابات منجر به تشکیل پرونده‌های قضایی و برخورد‌های قانونی خواهد شد و دادستان محترم مرکز استان اردبیل هم تاکید و توجه جدی مبنی بر رعایت قوانین انتخابات دارند. رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل […]

پ
پ


رضا قاسمیان گفت: به داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل، هشدار جدی اعلام می‌شود که هرگونه اقدام خلاف قوانین انتخابات منجر به تشکیل پرونده‌های قضایی و برخورد‌های قانونی خواهد شد و دادستان محترم مرکز استان اردبیل هم تاکید و توجه جدی مبنی بر رعایت قوانین انتخابات دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: از سوی برخی داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان اردبیل مواردی همچون ایجاد ترافیک در مقابل ستادها و کاروان‌های تبلیغاتی، آلودگی‌های صوتی و نصب پوسترهای تبلیغاتی در امکان ممنوعه رخ داده بود که تذکرات لازم به کاندیداها ابلاغ و اعلام خواهد شد.

به گفته او، اولین جلسه هیات بررسی تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل تشکیل شد و گزارشاتی از تبلیغات کاندیداها واصل شده بود که بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد و از عموم کاندیداها درخواست داریم قوانین انتخابات و خطوط قرمز را برای طرفداران و اعضای ستاد خود تشریح و تبیین کنند تا از آسیب رسانی به اماکن عمومی جلوگیری شود.

قاسمیان تصریح کرد: مردم استان اردبیل از عموم کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقاضای جدی دارند که به قوانین انتخابات همچون جلوگیری از آلودگی‌های بصری و صوتی در شهرها توجه ویژه و لازم را داشته باشند.

او افزود: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با سایر دوره‌های انتخابات مجلس در حوزه تبلیغات کاندیداها تفاوت‌های اساسی داشته و در سطح استان اردبیل 5 کانال تلویزیونی مختص انتخابات جهت تبلیغات کاندیداها در حال پخش 24 ساعته است، در حوزه‌های انتخابیه‌ اردبیل، سرعین، نیر و نمین شبکه ساوالان، پارس آباد و بیله سوار و اصلاندوز شبکه آراز، خلخال و کوثر شبکه آغ داغ، مشکین‌شهر شبکه آیقار و گرمی و انگوت شبکه آران در حال فعالیت هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در حوزه تبلیغات کاندیداها، رسانه‌های رسمی و مجازی در اختیار کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل بوده و علاوه بر این موضوع، در راستای تبلیغات مناسب، برخی امکان عمومی همچون سالن‌های ورزشی در اختیار کاندیداها قرار گرفته است.

قاسمیان افزود: علی‌رغم تبلیغات گسترده و شبانه‌روزی دشمنان علیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مردم متدمن، مومن و انقلابی استان اردبیل در یازدهم اسفندماه پاسخ محکم و سختی را به دشمنان خواهند داد و حضور مردم در یازدهم اسفندماه، مسئولیت نمایندگان منتخب مردم استان اردبیل و سایر مسئولین استان را افزایش خواهد داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.