دستگیری مواد فروشان تلگرامی در کرج
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
شناسه : 52989

سرهنگ علی سلیم پور گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی و رصد فضای مجازی، از تبلیغ و فروش مواد افیونی در بستر این فضا و در شبکه اجتماعی تلگرام مطلع و شناسایی و دستگیری عاملان آن را در دستور کار قرار دادند. وی افزود: در این راستا با تلاش […]

پ
پ


سرهنگ علی سلیم پور گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی و رصد فضای مجازی، از تبلیغ و فروش مواد افیونی در بستر این فضا و در شبکه اجتماعی تلگرام مطلع و شناسایی و دستگیری عاملان آن را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا با تلاش مأموران ۲ خرده فروشی که با نام‌های مستعار در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش انواع مخدر در شهرستان کرج می‌کردند شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی متهمان مقدار قابل توجهی مواد مخدر که در پک‌های کوچک بسته بندی و آماده فروش بودند کشف شد، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ سلیم پور در پایان بر عزم جدی پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و توزیع کننده گان مواد افیونی تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.