بهره‌برداری از بلوار آیت‌الله ابوترابی تا پایان سال
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
شناسه : 54515

محمدجواد آقایی معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد گفت: طرح احداث بلوار آیت الله ابوترابی یک رینگ درون محله‌ای است که اتصال بلوار آیت الله خامنه‌ای و بلوار دانشجو را از طریق بلوار امیرکبیر میسر می‌کند. او افزود: عملیات اجرایی این بلوار از سال‌ها قبل آغاز شده که به دلیل مسائل و مشکلاتی […]

پ
پ


محمدجواد آقایی معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد گفت: طرح احداث بلوار آیت الله ابوترابی یک رینگ درون محله‌ای است که اتصال بلوار آیت الله خامنه‌ای و بلوار دانشجو را از طریق بلوار امیرکبیر میسر می‌کند.

او افزود: عملیات اجرایی این بلوار از سال‌ها قبل آغاز شده که به دلیل مسائل و مشکلاتی که در مسیر اجرا و تملکات آن بخصوص بحث معارضی وجود داشت، عملیات اجرایی آن متوقف شده بود.

آقایی ادامه داد: در این دوره شورای اسلامی شهر، تملکات طرح و توافقات مربوط به آن توسط شهردار یزد انجام شد که سرمنشأ اتفاقات خوبی برای تکمیل این مسیر بود.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد طول این مسیر را هزار و ۵۵۰ متر اعلام و خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت و نصب سنگ جدول این بلوار تقریباً به اتمام رسیده است.

او در خصوص نقش ترافیکی این طرح در کاهش بار ترافیکی شهری، گفت: این بلوار، مسیر ترافیکی بسیار خوبی است که بخشی از ترافیک بلوار آیت الله خامنه‌ای و همچنین بخشی از ترافیک بلوار دانشجو را به صورت جمع کننده و پخش کننده پوشش می‌دهد.

آقایی تصریح کرد: روشنایی و آسفالت این بلوار با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده است و ان شاء الله این مسیر تا پایان سال جاری به بهره برداری کامل خواهد رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.