کشف ۴۵۷ کیلوگرم گوشت قاچاق در سمنان
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
شناسه : 40413

عبدالمجید نجاتی سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به گزارش شبانه همکاران فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سمنان درباره توقیف یک دستگاه خودرو سواری حامل گوشت‌های گوساله منجمد تنظیم بازار گفت: بازرسان جهادکشاورزی سمنان به قید فوریت به همراه کارشناسان دامپزشکی شهرستان سمنان در محل حاضر شدند. وی بیان کرد: […]

پ
پ


عبدالمجید نجاتی سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به گزارش شبانه همکاران فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان سمنان درباره توقیف یک دستگاه خودرو سواری حامل گوشت‌های گوساله منجمد تنظیم بازار گفت: بازرسان جهادکشاورزی سمنان به قید فوریت به همراه کارشناسان دامپزشکی شهرستان سمنان در محل حاضر شدند.

وی بیان کرد: با رصد انجام شده و با دستور قاضی کشیک، خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد و گوشت‌های قاچاق در سردخانه تخلیه و تحویل مدیریت بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی شد.

نجاتی افزود: پرونده این تخلف قاچاق گوشت تنظیم و برای مقام تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی نیز با اشاره به خسارت‌های سیل آبان ماه در منطقه کالپوش میامی گفت: کمک‌رسانی و حمایت از کشاورزان خسارت‌زده در حال انجام است.

محمد حسینی ادامه داد: از همان زمان وقوع سیل تیم‌های متعدد برای ارزیابی حادثه در محل حاضر شده و اقدامات برای میزان برآورد خسارت را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه گزارش خسارت به بخش‌های مختلف کشاورزی به صورت مستند تهیه شد، گفت: در راستای کمک‌رسانی به کشاورزان و دامداران خسارت دیده ۳۵ میلیارد ریال غرامت به محصولات بیمه شده چغندرقند و دام تلف‌شده اختصاص یافت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.