دعوت از هنرمندان برای طراحی نشان دائمی «نمایشگاه رسانه‌های ایران»
12 ژانویه 2024 - 16:05
شناسه : 38643

[ad_1] مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از آغاز زمان پیش ثبت‌نام رسانه‌ها برای حضور در نمایشگاه خبر داد و از هنرمندان و علاقمندان دعوت کرد تا در طراحی نشان دائمی این نمایشگاه شرکت کنند. احسان حامدمقدم، مدیر اجرایی نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: «بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران بعد از شش سال توقف، بهمن […]

پ
پ

[ad_1]

مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از آغاز زمان پیش ثبت‌نام رسانه‌ها برای حضور در نمایشگاه خبر داد و از هنرمندان و علاقمندان دعوت کرد تا در طراحی نشان دائمی این نمایشگاه شرکت کنند.

احسان حامدمقدم، مدیر اجرایی نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: «بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران بعد از شش سال توقف، بهمن ماه سال جاری در مصلای تهران برگزار می‌شود.» 
وی ادامه داد: «امسال در حالی این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ بهمن تا ۲۸ بهمن برگزار می‌شود که رویکرد اصلی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد به رسانه‌های نوین، انسان رسانه‌ها و سامانه‌های خبری(اپلیکیشن ها و سکوهای خبری) معطوف خواهد بود و  شرکت های دانش بنیان رسانه‌ای و شرکت‌هایی با تولید محتوای مجازی و رسانه‌ ای در بخش‌های جدیدی که در این دوره به نمایشگاه اضافه شده است می‌توانند حضور داشته باشند.»
حامد مقدم تاکید کرد: « با توجه به تنظیم تقویم نمایشگاه امسال، طیف وسیعی از رسانه‌های فعال در صورت داشتن شرایط لازم و تایید در نمایشگاه حضور خواهند داشت.» 
مدیر اجرایی این دوره از نمایشگاه در ادامه با اشاره به زمان پیش‌ ثبت‌نام برای رسانه‌های واجد شرایط توضیح داد: «پیش ثبت‌نام برای همه رسانه‌ها آزاد است و زمان شروع پیش ثبت‌نام، از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۴ دی ماه خواهد بود  و این فرآیند به مدت چهار روز ادامه دارد. پایان زمان ثبت‌نام ۲۷ دی ماه است.»

به گفته احسان حامدمقدم، کانال‌ها و صفحات مجازی، رسانه‌های برخط، نمایندگی رسانه‌های خارجی و روابط عمومی دستگاه ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه رسانه و تبلیغات نیز می توانند در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران شرکت کنند و پیش ثبت نام از طریق وب‌سایت pressexpo.ir انجام می شود.

حامدمقدم  در ادامه گفت: «ستاد اجرایی نمایشگاه رسانه‌های ایران بعد از شش سال و تغییر رویکردی که داشته، از هنرمندان و طراحان گرافیک دعوت کرده تا «نشان دائمی» این نمایشگاه را طراحی کنند.» 
این مدیر اجرایی توضیح داد: «این نمایشگاه درصدد است طراحی نشان دائمی (لوگو ـ آرم) این رویداد ملی را با توجه به جنبه‌های اصیل و فضای نوپدید رسانه‌ای از طریق برگزاری فراخوان به رقابت بگذارد.»

به گفته احسان حامدمقدم، طرح‌ها و ایده‌های دریافتی توسط اساتید، صاحب‌نظران و متخصصین این حوزه داوری و در نهایت سه طرح برگزیده توسط ستاد اجرایی معرفی شده و جوایز نفیسی به آنها اهدا خواهد شد.
بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از ۲۳ تا ۲۸ بهمن در مصلای تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

[ad_2]

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.