تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان معروف استودیوی بتسدا، به یک پرسش غیرمعمول اما جالب پاسخ داده و برخی نکات کوچک در مورد نسخه جدید سری The Elder Scrolls را به اشتراک گذاشته است که زمینهساز جدیدی برای گمانهزنیها درباره مکان احتمالی بازی شده است.

ماجرا از ویدیوی تولیدکننده محتوایی به نام Any Austin شروع شد که با استفاده از روشهای آماری دقیق به این نتیجه رسید که در دنیای بازی Skyrim حدود ۴۶,۴۳۰ درخت وجود دارد. او این اطلاعات را با تاد هاوارد در میان گذاشت و پرسید آیا The Elder Scrolls VI درختان بیشتری خواهد داشت یا کمتر؟ هاوارد با محکم بودن گفت: «بیشتر… بدون شک بیشتر.»
برای افرادی که اخبار مربوط به The Elder Scrolls VI را طی سالهای اخیر پیگیری کردهاند، این اظهارنظر تاد هاوارد ممکن است عجیب، غیرمعقول و حتی خندهآور به نظر برسد. در مدت زمان هفت سال از معرفی این بازی، تقریباً هیچگونه اطلاعات رسمی دقیقی برای گیمرها بیان نشده است. بنابراین چقدر عجیب است که اولین اطلاعات رسمی از این عنوان، در یک ویدیوی یوتیوب نامرتبط افشا گردد.
داستان The Elder Scrolls VI در کدام ایالت تمریل صورت میگیرد؟

پس از ورود سری The Elder Scrolls به جهان سهبعدی با بازی Morrowind، داستان هر کدام از نسخهها در یکی از استانهای قاره جادویی «تمریل» (Tamriel) اتفاق میافتد. بهعنوان مثال، بازی Morrowind در جزیره «واردنفل» (بخشی از استان ماروویند)، بازی Oblivion در استان «سیرودیل» (Cyrodiil) و بازی Skyrim در استان «اسکایریم» روایت شدهاند.
از زمان اعلام رسمی The Elder Scrolls VI، گیمرها به شدت منتظر اطلاعاتی درباره محل وقوع داستان بودهاند. با گذشت تقریباً یک دهه، طبیعی است که این گمانهزنیها به حدی شدت یابد که به مرز جنون نزدیک شود. بهعنوان مثال، برخی از طرفداران صرفاً به خاطر انتشار عکسی با عمامه عربی در اینستاگرام نویسنده ارشد بازی، فکر کردند که داستان در استان «همرفل» (Hammerfell) در غرب تمریل جریان دارد؛ منطقهای که الهاماتی از کشورهای عربی، ایران، آفریقا و حتی بخشهایی از ژاپن در آن دیده میشود. همچنین، عدم پرداخت کامل به این استان در بازی The Elder Scrolls Online نیز به عنوان دلیلی برای تأیید این نظریه بهحساب میآید.

حالا به بیانات تاد هاوارد برمیگردیم. کارگردان بازی در ویدیو تأیید کرد که نسخه ششم قطعاً نسبت به Skyrim درختان بیشتری خواهد داشت. نظر به اینکه بخش عظیمی از نقشه اسکایریم پر از جنگلهای کاج بود، میتوان به سه نتیجهگیری از این ویدیو پرداخت:
- ۱. وسعت بیشتر: محتملترین فرض این است که نقشه بازی به قدری وسیع خواهد بود که چندین استان (احتمالاً ترکیب هایراک و همرفل) را در بر میگیرد. بنابراین به دلیل وسعت بیشتر محیط، تعداد درختان نیز طبیعتاً بالا میرود. این فرض چندان دور از ذهن نیست، بهویژه اگر خاطرنشان کنید که نسخه دوم سری در ناحیهای شامل هر دو استان مذکور برگزار شد.
- ۲. تغییر محیط: داستان ممکن است در استانی کاملاً متفاوت و خارج از همرفل جریان یابد؛ مناطقی چون «هایراک» (با احتمال کم)، «ولنوود» (با احتمال زیاد بهخاطر ویژگی جنگلیاش) میتوانند گزینههای مناسبی برای این تئوری باشند.
- ۳. جزئیات جغرافیایی: بر اساس داستان لور سری، استان همرفل شامل جنگلهای بارانی و گرمسیری نیز میباشد. ممکن است با توسعه مقیاس نقشه، این مناطق جنگلی به گونهای طراحی شوند که پوشش گیاهی بسیار بیشتری نسبت به اسکایریم به نمایش بگذارند.

به هر حال، یک نکته کلیدی در رابطه با این تئوری و حدسها وجود دارد: تاد هاوارد و به طور کلی تیم بتسدا، در چند ماه اخیر نسبت به ارائه اطلاعات و اظهارنظر در مورد بازی The Elder Scrolls VI بیشتر از قبل فعال شدهاند، که ممکن است نشانهای از نزدیک بودن تاریخ واقعی رونمایی این بازی باشد. با این حال، یک منبع مطلع مدتی پیش به این نکته اشاره کرده است که این عنوان هنوز زمان زیادی تا عرضه دارد.
برای لایک کردن این مطلب، باید وارد شوید: اینجا کلیک کنید
