یاسوهیرو کیدرا، کارگردان بازی Octopath Traveler 0، به تازگی اظهاراتی درباره بازی Breath of the Wild داشته است. او بیان کرده که این عنوان نه تنها یک اثر بینظیر است، بلکه یکی از تجربیاتی است که همه افراد باید آن را امتحان کنند.

در شلوغی فرآیند تولید بازیهای ویدیویی، اغلب فراموش میشود که خالقان این صنعت چگونه به آثار مختلف عشق میورزند. به تازگی، گفتگوهای زیادی درباره توسعهدهندگانی همانند اعضای Sandfall Interactive شنیدهایم که در خلق بازیهای برجسته خود، به تمامی عناوین نقشآفرینی مورد علاقهشان ادای احترام کردهاند. یاسوهیرو کیدرا نیز نمونهای دیگر از این موضوع به شمار میرود. او به تازگی در ویدیویی با عنوان «بازیهایی که ما را شکل دادند» که توسط شرکت اسکوئر انیکس منتشر شده، به این نکته اشاره کرده است:
به یادم میآید وقتی که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild و چگونگی طراحی فضای آن را مرور میکنم، احساس میکنم با مسئلهای آشنا روبرو هستم. این بازی از لحاظ جو و فضاسازی شباهتهای بسیاری به Tsushima دارد. جنبههایی مثل تدوین جو بازی، موسیقی متن و صداهای محیطی به شکلی هماهنگ ترکیب شدهاند و این خود بسیار طبیعی به نظر میرسد. همچنین، مبارزات در این بازی به گونهای طراحی شدهاند که موسیقی نبرد تنها در شروع مبارزات پخش میشود. طراحی بازی Breath of the Wild فوقالعاده است و سطح غوطهوری در آن واقاً حیرتانگیز است. دامنه فعالیتهایی که میتوانید انجام دهید نیز بسیار گسترده به نظر میرسد. آرزوی من این است که روزی بتوانم بازی مشابهی بسازم.
