در آغاز سال جاری میلادی، بازی Silent Hill f از شهری کوچک در آمریکا که نام این سری از آن استخراج شده، دور شده و در کشوری ژاپنی با تاریخچه‌ای پر از وحشت قرار دارد. طبق گفته‌های موتوی اوکاموتو، تهیه‌کننده این فرنچایز، احتمالا این نوع رویکرد در آینده نیز تکرار خواهد شد.

تبلیغات

اوکاموتو اشاره کرد که تیم توسعه‌دهنده به این نکته معتقد است که می‌توان از رویکرد مشابهی برای فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان استفاده کرد. او در این مورد امکانات جدیدی را مطرح کرد:

به عنوان مثال، در آمریکای مرکزی یا جنوبی با بررسی باورهای محلی می‌توان دید که چگونه اعتقادات مردم این مناطق می‌تواند در داستان بازی قرار گیرد. همچنین، توجه به موضوعات و مناطق دیگری مانند روسیه، ایتالیا یا کره جنوبی نیز می‌تواند جالب و جذاب باشد، چرا که هر کدام از این راه‌ها دارای نظام‌های اعتقادی خاص و منحصر به فرد خود هستند و این تنوع بازتابی برای توسعه بیشتر ایده‌های خلاقانه محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد که اوکاموتو توجه ویژه‌ای به لوکیشن‌های آمریکای مرکزی و جنوبی دارد. او این مناطق را تحت تأثیر نظام‌های نظامی مختلف و کودتاهای سیاسی می‌داند و بر این باور است که این زمینه‌ها باعث شکل‌گیری روحیه جسورانه و مردسالارانه شده‌اند. او همچنین به جنبه‌های فولکلوریک و تأثیرات شمانیسم و باورهای بومی اشاره کرده است که می‌تواند فضای داستانی بازی را غنی‌تر کند.

اما اوکاموتو هشدار داده که احتمال همکاری کونامی با استودیوی توسعه‌دهنده‌ای در آمریکای مرکزی یا جنوبی برای خلق نسخه بعدی سری Silent Hill با چالش‌هایی مواجه شود، زیرا تعداد استودیوهای مناسب در این مناطق محدود است. با این حال، او این احتمال را به کلی کنار نمی‌گذارد.

اشتراک‌گذاری »